انتقاد از توئیتر به خاطر انتشار پیام ترامپ علیه ایران
کد خبر: 3869441
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

انتقاد از توئیتر به خاطر انتشار پیام ترامپ علیه ایران

گروه بین‌الملل ــ یک تحلیلگر آمریکایی از مدیر توئیتر به خاطر اجازه انتشار پیام تهدید‌آمیز ترامپ علیه اهداف فرهنگی در ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از راواستوری، چارلز جانسون تحلیلگر آمریکایی از جک دورسی مدیر توئیتر به خاطر انتشار پیام تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران انتقاد کرد و نوشت: چه جایی بهتر از توئیتر برای تهدید به جنگ علیه ایران وجود دارد؟

وی افزود: این از آن جمله توئیت‌هایی است که توئیتر باید آن را حذف کند. 
 
جانسون خطاب به مدیر توئیتر نوشت: او (ترامپ) در حال استفاده از شبکه شما برای آغاز یک جنگ است.

وی در ادامه گفت: این نخستین‌بار نیست که ترامپ ایران را به جنگ تهدید کرده؛ اما این خطرناک‌ترین و عصبی‌ترین تهدید اوست. اگر بخواهم منصفانه بگویم من در قوانین توئیتر چیزی درباره آغاز یک جنگ در خاورمیانه نمی‌بینم پس شاید آنها به همین دلیل بی‌خیال هستند.

این تحلیلگر افزود: این نخستین‌بار نیست که ترامپ تهدید به انجام جنایات جنگی کرده و این بار تهدید او شامل هدف قراردادن مکان‌های فرهنگی در ایران است. ترامپ آشکارا از ارتکاب جرایم جنگی هیجان زده می‌شود. جنایات جنگی موضوع مورد علاقه اوست. او رئیس‌جمهور جنایات جنگی است.
 
جرج کانوی وکیل جمهوری‌خواه آمریکایی نیز در واکنش به این سخنان جانسون نوشت: ترامپ کودن‌تر از آن است که درک کند چنین اقدامی جنایت جنگی است و نادان‌تر از آن است که به این سخنان توجه کند.
 
انتهای پیام
captcha