گروه بینالملل ــ چهار موشک «کاتیوشا» امشب، 15 دیماه، به اطراف سفارت ایالات متحده آمریکا در منطقه «سبز» بغداد شلیک شد. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از السومریه نیوز، یکشنبه شب چهار فروند موشک «کاتیوشا» به حومه سفارت آمریکا در بغداد شلیک شد.
درباره تلفات این حمله و خسارت ناشی از آن گزارشی منتشر نشده است.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله موشکی را نیز برعهده نگرفته است.
انتهای پیام