سرداران شهید و دروغ‌پردازی‌های آمریکا
کد خبر: 3869733
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
روزنامه «تشرین» سوریه تحلیل کرد؛

سرداران شهید و دروغ‌پردازی‌های آمریکا

گروه بین‌الملل ــ روزنامه تشرین سوریه در تحلیلی نوشت: شهدایی که امروز آمریکایی‌ها از ترور آنها خوشحال هستند، از برجسته‌ترین کسانی بودند که در برابر تروریست‌ها در سوریه و عراق ایستادند و در رأس فرماندهانی قرار داشتند که وظیفه نابودی «داعش» و «النصرة» در دفاع از ملت‌های منطقه برعهده آنان بود.

بیسبه گزارش ایکنا؛ در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق، توسط پهپاد آمریکایی در بغداد روزنامه «تشرین» سوریه در یادداشتی به قلم «محیی الدین المحمد» نوشت: دروغ‌‌پردازی‌های مسئولان آمریکایی پس از ترور قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق و مجموعه همراه آنها همچنان ادامه دارد و در مقدمه این دروغگوها دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و جان بولتون، مسئول برکنار شده امنیت ملی آمریکا، قرار دارند. کسانی که با عجله این جنایت را هدف قرار دادن تروریست‌ها اعلام کردند. جنایتی که به دستور مستقیم ترامپ انجام و در جهان محکوم شد.

رئیس‌جمهور آمریکا و اطرافیان او به خوبی می‎دانند شهدایی که امروز از ترور آنها خوشحال هستند، از برجسته‌ترین کسانی بودند که در برابر تروریست‌ها در سوریه و عراق ایستادند و در رأس فرماندهانی قرار داشتند که نابودی داعش و النصره در دفاع از ملت‌های منطقه و جهان برعهده آنان داشتند.

فرماندهانی که هرگز در انتظار قدردانی از سوی کسی نبودند زیرا اعتقاد داشتند کاری که انجام می‌دهند، وظیفه انسانی و اخلاقی آنهاست، برخلاف آنچه آمریکایی‌ها در گذشته و حال انجام داده و انجام خواهند داد. آنها با تروریست‌های تربیت‌شده خودشان هم‌پیمان شدند و از آنها حمایت کردند.

آنها ابتدا القاعده را در افغانستان تأسیس کردند و به مرور پا به عراق، یمن، الجزایر و سوریه گذاشتند؛ اما امروز کار آنها به جایی رسیده است که به جنایت‌های خود افتخار می‌کنند. جنایاتی که هدف آنها هر کشور یا فرمانده‌ای است که با تروریست بجنگد.

ما تنها برای یادآوری می‌گوییم که آمریکا ده‌ها بار برای کارشکنی و ایجاد اخلال در مبارزه با داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی، به پایگاه‎های ارتش عربی سوریه حمله کرده است. مانند بمباران پایگاه‎های دمشق و حمص در کوه‌های الثردة با همکاری کشورهای استعمارگر قدیم و به بهانه استفاده از سلاح‌های شیمیایی، که روزنامه‌های انگلیسی و اسناد ویکی‌لیکس آن را افشا کردند، مشخص شد آنها سازمان منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی را تحت فشار داده و مجبور کرده‌اند که اسناد دروغینی را ارائه کند.

آمریکایی‌ها پس از هر پیروزی بر تروریست‌‌ها در الغوطه، حلب و ادلب، اسرائیل را به انجام جنایت علیه سوریه تحریک می‌کردند.

در واقع آنها تنها به انجام جنایت فکر می‌کنند و دیگر به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورها یا ایجاد آشوب و بر هم زدن امنیت بین‌المللی از سوی مزدوران خود اکتفا نخواهند کرد و این نیازمند موضع‌گیری هوشمندانه در رویارویی با آنها به عنوان تهدیدی برای همه جهان است.

انتهای پیام
captcha