قاری منتخب نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی بانوان معرفی شد
کد خبر: 3869768
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
از استان خوزستان؛

قاری منتخب نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی بانوان معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ «معصومه آلبوغبیش» به عنوان قاری منتخب اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی بانوان که در خوزستان برگزار شد، معرفی شد.

به گزارش ایکنا؛ اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی ویژه بانوان در استان خوزستان، امروز، ۱۶ دی‌ماه با حضور 10 متسابق به میزبانی شهرستان شادگان برگزار شد.

این جشنواره با استقبال پرشور قرآن‌دوستان شادگانی در سالن همایش‌های دارالقرآن دخترانه حضرت قائم(عج) این شهرستان برگزار شد و بانوان حاضر در سالن، شنوای اجراهای بسیار زیبای قاریان بودند به طوری که زیبایی تلاوت‌ها کار را برای انتخاب قاری برتر، دشوار کرده بود.

اما معصومه آلبوغبیش در مجموع توانست با کسب بیشترین میزان آرای مردمی و با اختلاف بسیار زیاد با نفر دوم، عنوان قاری منتخب اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی استان خوزستان را از آن خود کند. آمنه آلبوخنفر و نزیهه جنامی نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این جشنواره را کسب کردند.

خانم‌ها نعیماوی و سالمی از بانوان پیشکسوت استان نیز در جلسه حضور داشتند. در پایان مراسم که با حضور مسئولان ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، ضمن اهدای لوح یادبود و تندیس جشنواره به برگزیدگان، به قید قرعه به ۱۰ نفر از حاضران در این جشنواره کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهداء شد.

یادآور می‌شود، از منتخب این جشنواره طی مراسمی با عنوان جشنواره فجر تلاوت که روز ۲۰ دی‌ماه و با حضور بزرگان تلاوت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha