ابراز ارادت شهید سلیمانی به رهبر انقلاب و نصرالله به زبان عربی + فیلم
کد خبر: 3870500
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
المنار منتشر کرد؛

ابراز ارادت شهید سلیمانی به رهبر انقلاب و نصرالله به زبان عربی + فیلم

گروه بین‌الملل ـ پایگاه خبری المنار کلیپی از ارادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به زبان عربی منتشر کرد.

کلیپی از ارادت شهید سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و نصرالله به زبان عربی
به گزارش ایکنا به نقل از المنار؛ مقدمه این کلیپ کلام سیدحسن نصرالله است که در آن تأکید می‌کند که شهید قاسم سلیمانی یک امت بود و ارتش آمریکا که این فرماندهان مقاومت را به شهادت رساند، تاوان آن را خواهد داد.

در ادامه این کلیپ، شهید سلیمانی در حضور جمعی از مجاهدان لبنانی به زبان عربی صحبت و از دفاع،  پایداری و مجاهدت لبنانی‌ها در مقابل حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور تقدیر می‌کند.
 
سیدحسن نصرالله در ابتدای این کلیپ می‌گوید: آن شهادت‌طلبانی که آمریکا را در گذشته از منطقه ما خارج کردند، هنوز حضور دارند، حتی بسیار از گذشته.

شهید سلیمانی در ادامه از مجاهدت جوانان لبنانی در سوریه تمجید کرده و می‌گوید که اکثریت کسانی به شهادت می‌رسند، از قشر جوان هستند و آن را یک حکمت و هدیه الهی می‌داند.

شهید سلیمانی در ادامه این کلیپ، حزب‌الله را «شجره طیبه»(درخت پاکی) می‌داند که به یک الگو تبدیل شده و بر این باور است که رهبر انصارالله و اعضای این گروه نیز با الگوگیری از حزب‌الله لبنان، مقاومت می‌کنند.

وی در ادامه سیدحسن نصرالله را یک انسان مخلص می‌داند که تمام وجود وی اخلاص است و در ادامه عشق و ارادت خود را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سیدحسن نصرالله ابراز و تأکید می‌کند که حاضر است قلب و سر خود را فدای این دو عزیز کند.

شهید سلیمانی در پایان با بیان این که دوستدار و عاشق مقام معظم رهبری و دبیرکل حزب‌الله لبنان است، می‌گوید: ما ایرانی‌ها خود را در شخصیت این دو بزرگوار ذوب شده می‌دانیم و اخلاص در اعتقادات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سیدحسن نصرالله امری نهادینه شده است.
انتهای پیام
captcha