کرج 650 موقوفه متصرفی دارد
کد خبر: 3871287
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

کرج 650 موقوفه متصرفی دارد

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف البرز گفت: در حال حاضر ۶۵۰ موقوفه متصرفی و ۷۰ مورد موقوفه غیرمتصرفی در شهرستان کرج وجود دارد.

کرج 650 موقوفه متصرفی دارد

علیرضا علیپور، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در حال حاضر ۶۵۰ موقوفه متصرفی و ۷۰ مورد موقوفه غیرمتصرفی در شهرستان کرج وجود دارد.
وی با بیان اینکه در شهرستان کرج تعداد رقبه متصرفی هزار و ۴۰۰ مورد است، گفت: در این شهرستان سه هزار و ۵۰۰ رقبه غیر متصرفی وجود دارد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه به اقدامات عمرانی این اداره کل اشاره کرد و گفت: پروژه مجموعه فرهنگی آستان امامزاده طاهر(ع) از جمله پروژه‌هایی است که تا دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.
علیپور همچنین به انعقاد دو قرارداد ایجاد نیروگاه خورشیدی در آستان مقدس امامزادگان طاهر(ع) و محمد(ع) اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی پنج مرکز «افق» در بقاع متبرکه شهرستان کرج نیز اجرا شده است.
وی عنوان کرد: در حوزه واحد حقوقی نیز بالغ بر ۱۶۸ موقوفه نقشه‌برداری شده است، سه هزار متر زمین نیزعلی‌الحساب برای عمران و آبادی امامزاده احمد و محمود(ع) ماهدشت از شرکت تعاونی روستایی اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha