برپایی میز مشاوره سبک زندگی فاطمی در متروی تهران
کد خبر: 3871760
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

برپایی میز مشاوره سبک زندگی فاطمی در متروی تهران

گروه جامعه ــ به مناسبت ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله میز مشاوره «سبک زندگی فاطمی»، نمایشگاه پوستر «هنر فاطمی» و «سبک زندگی فاطمی» در متروی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت، برنامه‌های ويژه ايام فاطميه در ايستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌‌شود.

در یكی از این برنامه‌ها که با مشاركت و همكاری مؤسسه قرآنی «میثاق با نور» اجرا می‌شود، میز مشاوره با حضور كارشناسان حوزه خانواده و موضوع سبک زندگی فاطمی برپا می‌شود. در این برنامه فرهنگی كه با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی دینی و خانوادگی برگزار می‌شود، كارشناسان به راهنمایی مسافران در زمینه‌های مختلف می‌پردازند. این برنامه از 22 دی‌ماه سال جاری آغاز شده و یكشنبه‌های هر هفته به مدت یک ماه در ایستگاه‌های دروازه دولت، شهرری و تجریش برپاست.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) و به منظور ایجاد فضای بصری مناسب در این ایام، گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های منتخب مترو شاهد برگزاری نمایشگاه‌های پوستر است.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران، مسافران مترو را به تماشای نمایشگاه پوستر «هنر فاطمی» در ایستگاه‌های تئاترشهر، فردوسی، میدان حضرت ولی عصر(عج) و توحید و نیز نمایشگاه پوستر «سبک زندگی فاطمی» در ایستگاه‌های شادمان، امام خمینی(ره)، میدان جهاد و تجریش دعوت می‌کند.

انتهای پیام
captcha