دیدار پژوهشگران ایرانی با رایزن علمی کشورمان در جنوب شرق آسیا
کد خبر: 3871965
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

دیدار پژوهشگران ایرانی با رایزن علمی کشورمان در جنوب شرق آسیا

گروه بین‌الملل ــ پژوهشگران ایرانی شرکت‌کننده در کنفرانس «گروه‌های افراط‌گرای‌ اسلامی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» در مالزی با رایزن علمی ایران در جنوب شرق آسیا دیدار وگفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایکنا از مالزی؛ در حاشیه برگزاری کنفرانس «گروه‌های افراط‌گرای  اسلامی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» در مالزی پژوهشگران  ایرانی شرکت ‌کننده در این کنفرانس با عبدالحسین فریدون رایزن علمی ایران در منطقه جنوب شرق آسیا دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار محمدحسن زمانی، رئیس دبیرخانه مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری کشورمان با شرح مختصری از برنامه‌ها و اهداف گروه اعزامی ابراز امیدواری کرد که بتوان با تبادل ایده‌ها و اندیشه‌های اندیشمندان کشورها شرایط بهتری را برای همبستگی متقابل ملت‌ها ایجاد کرد.

عبدالحسین فریدون نیز در این دیدار با استقبال از سفر هیئت اعزامی ایران به مالزی ابراز امیدواری کرد که نتایج این دیدارها منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشد.

همچنین مقرر شد با همکاری رایزنی علمی و جامعة المصطفی (ص) العالمیه، دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی و بنیاد الحکمه نسبت به تبادل استاد و دانشجو و اندیشمندان دو کشور ایران و مالزی اقدام شود.

هیئت ایرانی که متشکل از محمد حسن زمانی، رئیس دبیرخانه مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری، ماموستا مصطفی خاتمی، پژوهشگر اهل تسنن و امام جمعه اشنویه و محمدرضا خوشخو، استاد دانشگاه ادیان و مذاهب است، امروز، 25 دی ماه در همایش «گروه‌های افراط‌گرای‌ اسلامی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» در مالزی حضور یافت.

انتهای پیام
captcha