نقش «هنر و هنرمند در گام دوم» در یزد تبیین می‌شود
کد خبر: 3872779
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

نقش «هنر و هنرمند در گام دوم» در یزد تبیین می‌شود

گروه اجتماعی ــ قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در پانزدهمین نشست اندیشه‌ورزی والعصر به تبیین جایگاه و نقش «هنر و هنرمند در آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)» می‌پردازد.

نقش «هنر و هنرمند در گام دوم» در یزد تبیین می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، پانزدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد صداقت کشفی در این نشست در خصوص جایگاه و نقش هنر و هنرمند در آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) مباحث و مطالبی را ارائه می‌کند.

این مراسم دوشنبه 30 دی‌ماه، ساعت 19 با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیون، طلاب، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار خواهد شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های «والعصر» عنوان شده است.

این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha