گروه بینالملل ــ سفیر دولت نجات ملی یمن در تهران، امروز 30 دیماه در دیدار با خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از 26 سبتمبر، «ابراهیم الدیلمی»، سفیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با خانواده سردار شهید سلیمانی، پیام تسلیت رهبر انصارالله و همچنین رئیس شورای عالی سیاسی یمن را ابلاغ کرد.
الدیلمی در این دیدار گفت: شهادت حاج قاسم خسران بزرگی برای امت اسلامی است و مردم یمن این واقعیت را با برگزاری تظاهرات گسترده عنوان کردند.
سفیر یمن در تهران خاطرنشان کرد که مردم یمن در راهپیماییها بر وحدت خود در مبارزه رژیم صهیونیستی و آمریکا و لزوم همبستگی در میادین نبرد تأکید کردند.
انتهای پیام