دهه فجر امسال، فرصتی برای تکریم مکتب و آرمان شهید سلیمانی
کد خبر: 3873336
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
لطفی بیان کرد:

دهه فجر امسال، فرصتی برای تکریم مکتب و آرمان شهید سلیمانی

گروه سیاسی ــ‌ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش رؤسا و سرپرستان استانی این نهاد که صبح امروز برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال فرصتی برای تکریم و پاسداشت شهید سپهبد سلیمانی است و مصادف شدن چهلمین روز شهادت ایشان با این ایام، بر شکوه و عظمت دهه فجر انقلاب اسلامی می‌افزاید.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش دو روزه رؤسا و سرپرستان استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز، سه‌شنبه اول بهمن، در دفتر مرکزی این شورا در تهران برای مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور آغاز شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در آغاز این همایش با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان به عنوان نماد مقاومت، بیان کرد: خداوند را شاکریم که مردمانی بصیر و متدین و وظیفه‌شناس و عامل به وظیفه داریم و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند، انسجام و همدلی مردم در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر از مصادیق ایام الله بود و حیف بود که شخصیتی همچون حاج قاسم سلیمانی به وسیله یک تک تیرانداز و یا خمپاره شهید شود و تقدیر ایشان این بود که به وسیله شیطان اعظم اینگونه شهید شود و شهادت ایشان موجب تقویت روحیه استکبارستیزی و اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد.

نصرت‌الله لطفی با بیان اینکه یقیناً پیروزی از آن جبهه مقاومت است، گفت: با شهید شدن عزیزانی چون حاج قاسم سلیمانی، مجاهدان دیگری این پرچم را به دست خواهند گرفت و انشالله شاهد پیروزی مجاهدان طریق الهی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در آستانه آغاز برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این همایش با هدف تعامل هر چه بیشتر دفاتر استانی و کارگروه های تخصصی مراسم و همچنین مرور برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی در ادامه به بیان نکاتی پیرامون سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه پرداخت و اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت و ظرفیتی برای تقویت اتحاد و انسجام مردم و پاسداشت شهادت سپهبد سلیمانی نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب و مدرسه است و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که فرمودند؛ «حضور معجزه‌گون ملت فهیم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و یارانش و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد دو یوم الله درس آموز و تعیین‌کننده است»، اجازه نمی‌دهیم این چراغ پرفروغ کمرنگ شود. بناراین لازم است، این ایام و دستاوردهای آن و آرمان ها و نام و یاد این شهید بزرگوار، با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ گردد و این مهم یکی از مأموریت‌های آتی شورا خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی که با ایام دهه فجر تقارن دارد، بیان کرد: برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید فرصتی برای تکریم این شهید بزرگوار که به معنای واقعی سردار دلها بودند، تلقی شود و این امر باید در تمامی برنامه های دهه فجر تجلی پیدا کند و بروز ظهور بیرونی داشته باشد.

لطفی اضافه کرد: قطعا این تکریم، موجب عظمت بیش از پیش و غنای برنامه های دهه فجر امسال خواهد شد و راهپیمایی 22 بهمن مزین به تصاویر و نام و یاد این شهدای بزرگوار خواهد بود.

وی در پایان گفت: انشالله با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور، برنامه های ایام االله دهه فجر انقلاب اسلامی و اهداف آن به خوبی اجرایی و محقق گردد.

 

انتهای پیام
captcha