بیستمین دوره مسابقات حفظ قرآن «الاقصی» در فلسطین برگزار می‌شود  
کد خبر: 3873547
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

بیستمین دوره مسابقات حفظ قرآن «الاقصی» در فلسطین برگزار می‌شود  

گروه بین‌الملل ــ بیستمین دوره مسابقات محلی حفظ و تفسیر قرآن کریم «الاقصی»، تیرماه سال آینده همزمان با تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه‌ها، در فلسطین برگزار خواهد شد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «دنیا الوطن»، «حسام ابو الرب» معاون وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین، با اعلام آغاز ثبت‌نام مسابقات محلی حفظ و تفسیر قرآن «الاقصی» گفت: ثبت‌نام این مسابقات از روز دوشنبه، آغاز شده و تا 15 می، در تمام استان‌های فلسطین ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: این مسابقه بر اساس توصیه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و تأکید وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین برای آموزش کلام وحی و تربیت نسلی صالح در فلسطین برگزار خواهد شد.
 
ابو الرب ادامه داد: مسابقات حفظ و تفسیر قرآن الاقصی در روز 5 جولای، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه‌های فلسطین برگزار خواهد شد.
 
معاون وزیر اوقاف فلسطین در خصوص جزئیات این مسابقه اظهار کرد: این مسابقه شامل سه بخش حفظ کل همراه با تلاوت و تجوید به علاوه تفسیر سوره مبارکه اسراء، حفظ 20 جزء همراه با تلاوت و تجوید و حفظ 10 جزء قرآن کریم همراه با تلاوت و تجوید خواهد بود.
 
یادآور می‌شود، همه دانش‌آموزان فلسطینی اعم از دختر و پسر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و به 10 نفر از رتبه‌های برتر هر بخش نیز جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha