برگزاری 80 محفل انس با قرآن‌کریم در البرز
کد خبر: 3873934
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

برگزاری 80 محفل انس با قرآن‌کریم در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری 80 محفل انس با قرآن‌کریم در مساجد، مدارس و محلات با همکاری آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری 80 محفل انس با قرآن‌کریم در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: آرمان‌های انقلاب ارتباط تنگاتنگی با امور دینی و قرآنی دارند و هدف از برگزاری فعالیت‌های قرآنی در ایام الله دهه فجر معرفی و ترویج دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: در این ایام باید از ظرفیت مساجد، مدارس و بقاع متبرکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های قرآنی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استفاده بهینه شود تا شکوه قرآنی در استان بیش از گذشته دیده شود.
این مسئول در ادامه به مهمترین برنامه‌های قرآنی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برگزاری 80 محفل انس با قرآن کریم در مساجد، مدارس و محلات با همکاری آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کرسی‌های تلاوت، آموزش قرآن، آموزش سبک زندگی قرآنی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی از برنامه‌های امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دهه فجر است.
این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن و محافل قرآنی در بقاع متبرکه گفت: مسابقه تفسیر سوره فجر، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع قرآن، عترت و زندگی ائمه اطهار(ع) و برپایی نمایشگاه قرآنی از دیگر برنامه‌های کمیته قرآنی در ایام دهه فجر است.
ملازاده در بخش دیگری از سخنان خود بر فعال شدن گروه‌های تواشیح در استان تأکید کرد و گفت: باید این گروه‌ها فعال شود، ضمن اینکه ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها گزارش اقدامات و فعالیت‌های دهه فجر خود را به طور مستند به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.
وی بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌های گسترده در استان باید برنامه‌های مطلوبی در حوزه قرآنی در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی اجرا شود.

انتهای پیام
captcha