تولید 4 مستند و انیمیشن با موضوع اخلاق/ اولین تجربه کارگردانی نوجوان‌ها
کد خبر: 3874217
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
به همت حوزه هنری کودک و نوجوان؛

تولید 4 مستند و انیمیشن با موضوع اخلاق/ اولین تجربه کارگردانی نوجوان‌ها

گروه هنر ــ نوجوانان در حوزه هنری کودک و نوجوان، 4 مستند و انیمیشن با موضوع اخلاق و خانواده تولید می‌کنند.

بهنام بهادری مسئول واحد سینمایی حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر به ایکنا گفت: واحد سینمایی حوزه هنری کودک و نوجوان پیش تولید 2 مستند و 2 فیلم انیمیشن را آغاز کرده است.

بهادری با اشاره به ویژگی‌های این 4 فیلم گفت: مهمترین ویژگی این فیلم ها این است که نوجوانان پشت دوربین قرار می‌گیرند و کارگردانی فیلم‌ها با آن‌هاست.

وی توضیح داد: این 4 نوجوان، دانش‌آموزان منتخب کارگاه‌های فیلم‌نامه‌نویسی «کارتی» هستند که قرار است با موضوع اخلاق و خانواده به تولید اثر بپردازند.

مسئول واحد سینمایی حوزه هنری کودک و نوجوان افزود: فیلم‌نامه‌نویسی کارتی شیوه جدیدی از فیلم‌نامه‌نویسی است که اولین بار در ایران تجربه می‌شود و پیش از این به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در برخی مدارس و هنرستان‌های سطح تهران نیز برگزار شده بود.

بهادری گفت: در این کارگاه‌ها، نوجوانان علاقه‌مند و استعدادهای ویژه شناسایی شدند و این 4 دانش آموز منتخب، برگزیده همین کارگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: طرح‌های اولیه نیز تولید همین کارگاه‌های فیلم‌نامه‌نویسی کارتی است که توسط هنرمندان حوزه هنری کودک و نوجوان پرداخت و به فیلم‌نامه تبدیل شده است.

مسئول واحد سینمایی حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به آغاز ساخت این 4 فیلم گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار داریم و به زودی تولید دو مستند 15 دقیقه‌ای و دو انیمیشن یک دقیقه‌ای آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha