برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا‌(س) در میدان هفت تیر
کد خبر: 3874909
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا‌(س) در میدان هفت تیر

گروه جامعه ــ شهردار منطقه هفت از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در میدان هفت تیر، طی روز چهارشنبه، 9 بهمن‌ماه، خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، سمیه حاجوی، شهردار این منطقه، از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در میدان هفت تیر با مشارکت مناطق شش و هفت و هیئت‌های عاشورای فاطمی در روز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه، از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی خیابان‌های ضلع شرقی میدان هفت تیر از سوی این منطقه اجرا می‌شود، تصریح کرد: مرمت عمرانی معابر منتهی به میدان، نظافت، رنگ‌آمیزی، شست‌وشو، لایروبی انهار، نصب بنر اطلاع‌رسانی زمان و مکان این مراسم و همچنین راهنمایی شهروندان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی، نصب داربست، امحای برچسب و تبلیغات غیرمجاز، اجرای عملیات پوشاننده و شست‌وشوی جداره‌های شهری تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی منطقه ۷ اجرا می‌شود.

شهردار منطقه هفت تأکید کرد: طی بازدید انجام شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در میدان هفت تیر از بامداد چهارشنبه تا ساعت یک بعدازظهر همان روز در برخی از محور‌های شرقی اجرا خواهد شد که از طریق بنر‌های اطلاع‌رسانی در معابر فرعی و اصلی به شهروندان در این خصوص آگاهی‌رسانی می‌شود.
 
حاجوی در خصوص محدودیت ترافیکی اعمال شده، بیان کرد: ورودی میدان هفت تیر از خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان زهره تا میدان هفت تیر و همچنین کوچه‌های شاهرخ، آذری، عبدالکریم، شریعتی و خیابان بهار شیراز به سمت میدان هفت تیر تا پایان مراسم مسدود خواهند بود. برگزاری مراسم بدرقه فاطمیه، تجمع بزرگ عزاداران حضرت زهرا(س)، توسط ناحیه مقاومت شهید مطهری روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح در میدان نامجو با سخنرانی سید امیر عبدالمالکی و مداحی، سلمانی، اشرفی و یعقوبیان و همچنین برگزاری مراسم یادواره شهدای محله حشمتیه و سردار شهید محمدرضا میرزایی، روز سه‌شنبه هشتم بهمن‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مالک اشتر، انتهای خیابان شهیدان گوهری با سخنرانی سردار کوثری، جانشین فرماندهی قرارگاه امنیتی ثارالله و مداحی حاج یدالله پاشازاده از دیگر ویژه برنامه‌های این منطقه به مناسبت سوگواری شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) است.
انتهای پیام
captcha