تمامی ظرفیت رسانه ملی در خدمت کاروان قرآنی انقلاب است
کد خبر: 3874935
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم:

تمامی ظرفیت رسانه ملی در خدمت کاروان قرآنی انقلاب است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم‌مقام سازمان صدا و سیما با اشاره به اهمیت حرکت کاروان قرآنی انقلاب، گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت در خدمت این طرح قرآنی است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مسئولان اجرایی طرح کاروان قرآنی انقلاب به همراه مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، قائم‌مقام رسانه ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار موسوی‌مقدم با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه بهتر طرح کاروان قرآنی انقلاب که از سال پیش در رسانه ملی راه‌اندازی شده است، گفت: تمام ظرفیت سازمان صداوسیما در خدمت این طرح قرآنی و معنوی است.

قائم‌مقام رسانه ملی ضمن پیشنهاد تهیه و تولید مستندی از حرکت کاروان قرآنی انقلاب، اظهار کرد: باید در سطح گسترده و به صورت دائمی برگزار شود. در این جلسه، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، محمدحسن معطری، قائم‌مقام این شبکه، مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن و احمد ابوالقاسمی، مسئول کاروان قرآنی انقلاب حضور داشتند.

ضمن اینکه در چند روز گذشته بازدیدهایی از شهرها و محل برگزاری محافل توسط قائم مقام این شبکه و رئیس ستاد کاروان قرآنی انقلاب صورت گرفت.

یادآور می‌شود، اولین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب امروز سه‌شنبه، 8 بهمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد و محفل بعدی در جوار مزار سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و در ادامه نیز با حضور در شهرهای جنوبی کشور و برگزاری محافل مختلف به تاریخ 21 بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha