همراهی رادیو قرآن با کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3875432
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
ایزدی بیان کرد:

همراهی رادیو قرآن با کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه رادیویی قرآن از پوشش کامل برنامه‌ها و محافل کاروان قرآنی انقلاب به صورت زنده و تهیه گزارش از این شبکه رادیویی خبر داد.

مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا در رابطه با ضرورت برگزاری برنامه‌هایی همانند حرکت کاروان قرآنی انقلاب در مناطق محروم کشور و نحوه پوشش این برنامه‌ها از رادیو قرآن اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی زمینه‌ساز انس مردم با قرآن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مناطق محروم کشور فرصت و شرایط برای استفاده از تلاوت‌های قاریان برتر کشور را کمتر به دست می‌آورند، تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب این ظرفیت خوب را در مناطق محروم ایجاد کرده که علاقه‌مندان به قرآن بتوانند از نزدیک تلاوت قاریان سطح اول کشور را بشنوند.

ایزدی اظهار کرد: رادیو قرآن نیز همگام با دیگر رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف همچون شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب را پوشش می‌دهد.

مدیر شبکه رادیویی قرآن بیان کرد: دو برنامه شامل اولین و دومین محفل کاروان قرآنی انقلاب که به ترتیب در حرم مطهر امام خمینی(ره) و در جوار مزار سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، به صورت زنده از رادیو قرآن پحش شد.

ایزدی در پایان تصریح کرد: برنامه‌ها و محافل دیگر کاروان قرآنی انقلاب نیز هر شب با یک روز تأخیر از ساعت 20 به سمع شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می‌رسد.

کاروان قرآنی انقلاب، سال گذشته به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی و پیشکسوتان قرآنی با یک دستگاه اتوبوس به چندین استان کشور سفر کرد و این حرکت بازخورد خوبی در مجامع مختلف فرهنگی و دینی کشورمان داشت. امسال نیز در آستانه آغاز جشن‌های چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب، این کاروان سفر خود را آغاز کرد و در ابتدا اولین محفل را در کنار مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام داد و سپس در کنار مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهر کرمان حضور یافت و در آنجا نیز محفل قرآنی را برپا کرد که از چندین شبکه تلویزیونی و رادیویی صداوسیما به طور زنده پخش شد. این کاروان هم‌اکنون سفر خود را در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha