برنامه‌های دهه فجر رادیو قرآن تشریح شد
کد خبر: 3875001
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

برنامه‌های دهه فجر رادیو قرآن تشریح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شبکه رادیویی قرآن با برنامه‌های رویش، افق، کاروان قرآنی انقلاب، تسنیم، والعصر و محافل انس با قرآن به استقبال چهل‌و‌یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، مجتبی ایزدی، مدیر رادیو قرآن اظهار کرد: شبکه رادیویی قرآن در ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده که یکی از مهمترین آنها برگزاری دومین کاروان قرآنی انقلاب است که از روز هشتم بهمن ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در حرم مطهر امام خمینی(ره) کار خود را آغاز کرد؛ بعد از تهران، با حضور در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان، نسبت به تدارک و پخش برنامه‌های قرآنی و محافل قرآنی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: کاروان قرآنی انقلاب صبح پنجشنبه با حضور در استان کرمان بر سر مزار سردار حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌کند که به صورت زنده از ساعت 18 تا 19:30 تقدیم شنوندگان می‌شود و در روزهای بعد نیز در شهرستان‌های استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد.

ایزدی تصریح کرد: گروه‌های پزشکی حاضر در کاروان قرآنی انقلاب به مداوای مردم نجیب و نستوه و کمتر برخوردار استان سیستان و بلوچستان و همچنین آسیب‌دیدگان سیل اخیر می‌پردازد.

‌در این سفر مجموعه‌های قرآنی استان سیستان و بلوچستان، میزبان کاروان قرآنی انقلاب خواهند بود و به برکت حضور اساتید برجسته قرآنی کشور خانه‌های قرآنی و دارالقرآن‌هایی افتتاح می‌شوند.

وی گفت: رادیو قرآن بخشی از برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب را به صورت زنده و بخشی دیگر را به صورت تولیدی به روی آنتن خواهد برد.

مدیر رادیو قرآن با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دیگر این شبکه در ایام الله دهه فجر گفت: ویژه‌برنامه «رویش» تلاش می‌کند تا چهره‌های برجسته قرآنی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی متولد شدند و با فعالیت خود موجی از قرآن میان مردم به خصوص نوجوان و جوانان یدید آورند، معرفی کند. این ویژه‌برنامه از 12 تا 22 بهمن‌ماه از ساعت 10:35 از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.

وی افزود: برنامه صبحگاهی «تسنیم» از ساعت 6:45 تا 8 به صورت ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین می‌کند، برنامه «والعصر» نیز از ساعت 16:15 تا 17 به معرفی موسسات قرآنی کشور پس از انقلاب می‌پردازد.

ایزدی در ادامه به پخش دو قسمت از برنامه زنده افق به صورت ویژه اشاره کرد و گفت: دو برنامه افق روزهای 12 و 19 بهمن میزبان دو تن از چهره‌های قرآنی کشور خواهد بود که هم سال‌های پیش از انقلاب و پس از انقلاب در جریان فعالیت‌های قرآنی بودند که برنامه تطبیقی را ارائه کنند. میان‌برنامه‌های مختلف هم در فواصل پخش رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد تا خاطره سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کند.

مدیر رادیو قرآن در پایان خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن (چهل‌ویکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران) غرفه رادیو قرآن در تقاطع خیابان نواب، آزادی همچون سنوات گذشته دایر خواهد بود و از ساعت 9 تا 12 به پخش ویژه‌برنامه می‌پردازد و مخاطبان می‌توانند با حضور در محل برپایی غرفه از نزدیک در جریان برنامه زنده قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha