ملت ایران با قدرت از عزت کشور دفاع می‌کند
کد خبر: 3875110
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

ملت ایران با قدرت از عزت کشور دفاع می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه فردیس گفت: ملت ایران پشت سر رهبری خواهد ایستاد و با قدرت از عزت کشور دفاع خواهد کرد.

ملت ایران با قدرت از عزت کشور دفاع می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، نهم بهمن در اجتماع بزرگ فاطمیون فردیس با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: خدای متعال با ناراحتی فاطمه (ص) خشمگین می‌شود و با خرسندی ایشان، خوشنود می‌شود.
وی در ادامه به پیشنهاد مذاکره برخی با آمریکا اشاره کرد و گفت: اینان باید بدانند که مذاکره با آمریکا، یک گفتگوی معمولی نیست بلکه به معنای آن است که هرچه آمریکا گفت گوش کنید.
امام جمعه فردیس با بیان اینکه در سال‌های گذشته معنای مذاکره با آمریکا را به خوبی فهمیده ایم، تصریح کرد: دیدیم رئیس جمهور کشور آمریکا، سردار سلیمانی را بزرگ‌ترین تروریست خواند و با صراحت اعلام کرد که من دستور ترور وی را داده‌ام.
این مسئول بیان کرد: میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر این شهید بزرگ شرکت و از حق علیه باطل دفاع کردند اما برخی را می‌بینیم که خون این شهید والا مقام هنوز خشک نشده، می‌گویند علی رغم این کار غیرانسانی آمریکا با این کشور مذاکره می‌کنیم.
ایمانی با بیان اینکه حق پیشنهاددهندگان مذاکره به آمریکا همان است که آمریکا تحقیرشان کند و بگوید که با ایران مذاکره نمی‌کند، گفت: آمریکا باید بداند که اینها نمایندگان واقعی و حقیقی ملت ایران نیستند البته آمریکا نیز می‌داند که اینان تصمیم گیرنده برای ملت نیستند که مذاکره را قبول نکرده است.
وی با بیان اینکه تعیینکننده سیاست‌های کشور ایران ولایت فقیه است، تاکید کرد: ملت ایران پشت سر رهبری خواهد ایستاد و با قدرت از عزت کشور دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha