طنین نوای قرآن بر مزار سپهبد شهید سلیمانی
کد خبر: 3875158
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
در اولین ایستگاه کاروان قرآنی انقلاب انجام گرفت؛

طنین نوای قرآن بر مزار سپهبد شهید سلیمانی

گروه جلسات و محافل ــ دومین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب شامگاه دهم بهمن‌ماه، بر مزار سپهبد شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ اعضای کاروان قرآنی انقلاب شامل اساتید، قاریان و حافظان و تنی چند از مدیران قرآنی کشور ازجمله احمد ابوالقاسمی؛ سرپرست کاروان، مجتبی ایزدی؛ مدیر شبکه رادیویی قرآن، جواد شیخ‌اکبری؛ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و ... جهت برگزاری دومین محفل قرآنی امسال خود همراه با تنی چند از مسئولان و قرآنیان استان کرمان بر سر مزار سردار شهید سلیمانی حاضر شدند.

این محفل قرآنی با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمان به ویژه خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، از همرزمان و همراهان سردار شهید سلیمانی و تنی چند از مسئولان شهرستانی و استانی در حالی برگزار شد که نوای روحبخش آیات کلام‌الله مجید بر جان و دل تمامی حضار در مراسم نشست.

در این مراسم قرآنی و معنوی که با اجرای محمدهادی صلحجو، مجری قرآنی کشور و مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن همراه بود، حمیدرضا احمدی‌وفا و قاسم مقدمی، قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند که استقبال فراوان حضار در مراسم را نیز به دنبال داشت. در ادامه این مراسم نیز سیدکریم موسوی؛ قاری و مبتهل ممتاز کشوری به اجرای برنامه پرداخت که این برنامه نیز بر شور و حرارت مراسم افزود.

اجرای تلاوت قرآن توسط مهدی مقبلی؛ قاری ممتاز قرآن از استان کرمان و برنامه ارائه محفوظات از سوی سعید شاهرخی؛ حافظ ممتاز قرآن کریم، برنامه همخوانی و تواشیح از سوی گروه محمد رسول الله(ص) و تئاتر مذهبی با مضامین قرآنی از سوی گروه تئاتر تجربه (با اجرای علی سلیمانی و حسین میرزاییان، از بازیگران سینما و تلویزیون کشور) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

این محفل قرآنی و معنوی همچنین، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه رادیویی قرآن و شبکه یک سیما پخش شده و به سمع و نظر بینندگان رسید.

یادآور می‌شود اولین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب که در واقع افتتاحیه حرکت این کاروان قرآنی در آستانه دهه فجر سال جاری بود، نیز روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه همزمان با مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام راحل(ره) در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

کاروان قرآنی انقلاب در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به اجرای محافل قرآنی در استان‌های محروم کشور اقدام می‌کند و این برنامه امسال نیز در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha