محافل انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3875464
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
با حضور قاری بین‌المللی؛

محافل انس با قرآن در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محافل انس با قرآن با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی در یزد برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن کریم در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امورقرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به برنامه‌های تلاوت قاری بین‌المللی، سیدجواد حسینی در استان یزد، گفت: محفلی در روز شنبه، 12 بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)، همراه با اجتماع هیئت‌های فاطمی در بزرگداشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار می‌شود که سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی در این مراسم به تلاوت می‌پردازد.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن یکشنبه، 13 بهمن همراه با نماز مغرب و عشا، در محل دانشگاه آزاداسلامی در جوار شهدای گمنام شهرستان مهریز برگزار می‌شود و این قاری برجسته کشوری به تلاوت خواهد پرداخت.

میرجلیلی بیان کرد: محفل انس با قرآن در روز دوشنبه، 14 بهمن‌ماه از ساعت 10 صبح در زندان مرکزی یزد و محفلی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع زیر ده اردکان در همان روز با حضور این قاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha