معاون حزب‌الله: معامله قرن به وجود فلسطین پایان می‌دهد
کد خبر: 3875588
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

معاون حزب‌الله: معامله قرن به وجود فلسطین پایان می‌دهد

دیگر رسانه‌ها ـ شیخ نعیم قاسم تأکید کرد معامله قرن یک معامله بسیار خطرناک است، چراکه به وجود فلسطین پایان می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از ایسنا، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: معامله قرن بسیار خطرناک است چراکه به وجود فلسطین پایان می‌دهد و موجب به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل می‌شود. این معامله باطل است چراکه طرف مقابل یعنی فلسطینی‌ها آن را امضا نکرده و با آن توافق نکرده‌اند.

وی گفت: آمریکا میانجیگر شفافی برای حل بحران اسرائیل و فلسطین نیست بلکه دروغگو است. تنها راه حل آزادی خاک فلسطین و پایان اشغالگری مقاومت است چراکه بازپس‌گیری خاک فلسطین از طریق دیپلماسی بین المللی و از طریق آمریکا محال است چراکه این‌ها با یکدیگر دست به یکی کرده‌اند.

قاسم گفت: برای تمام مردم منطقه روشن شده که آمریکا باید به حضور نظامی خود در خاورمیانه پایان دهد چراکه داعش، فتنه و جنگ‌ها را برای ما آورد و برای خدمت به اسرائیل تلاش می‌کند. تا زمانی که دست آمریکا برای مداخله در مناطق ما دراز است ما هرگز ثبات نخواهیم داشت و نمی‌توانیم در آرامش زندگی کنیم برای همین باید به حضور آمریکا در منطقه پایان دهیم. روز به روز برای ما آشکار می‌شود که اشغال فلسطین و مشروعیت بخشی به اسرائیل مقدمه‌ای برای اشغال جهان عرب هم از نظر سیاسی و هم از نظر فرهنگی و اجتماعی است چراکه یکی از پیشنهادات موجود در معامله قرن اسکان دادن فلسطینی‌ها در لبنان و کشورهای خلیج فارس و عدم بازگشتشان به فلسطین است. همچنین توافق‌های اقتصادی در این معامله وجود دارد که محور آن اسرائیل است.

وی تأکید کرد: همگان باید بدانند ابقای اشغالری اسرائیل و مشروعیت بخشی به آن مقدمه‌ای برای اشغال کشورهای عربی است. مسئولیت همگان این است که از مقاومت فلسطین حمایت و با اشغالگران اسرائیلی مخالفت کنند وگرنه تبعات آن متوجه نسل‌های آتی خواهد شد.

نعیم قاسم گفت: دولت برای صدور بیانیه وزارتی به زمان نیاز دارد و بعد از آن طرح‌های عملی را برای نجات وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد خواهد کرد. این دولت باید اقداماتی اتخاذ کند که مردم بفهمند درحال بهبود وضعیت کشور هستیم.

انتهای پیام
captcha