فرهنگ ایثار و شهادت؛ عامل پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3875700
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

فرهنگ ایثار و شهادت؛ عامل پیروزی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، ضامن بقا و حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

فرهنگ ایثار و شهادت؛ عامل پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 12 بهمن در جمع خبرنگاران با گرامیداشتیاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بخش مهمی از تاریخ کشور ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، میثاق دوباره با خون شهیدان و خط رهبری و فرصت مناسبی برای ارائه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است ر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان در این ایام تأکید کرد و گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را که حاصل اهدای خون هزاران شهید و مجاهد فی سبیل الله است برای مردم علی‌الخصوص جوانان بازگو شود.
رستمیان افزود: انتقال پیام و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم در کنار برگزاری باشکوه جشن‌های مردمی مهم‌ترین هدف بزرگداشت یوم‌الله دهه فجر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، ضامن بقا و حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
این مسئول بیان کرد: دشمنان باید بدانند تا ما فرهنگ ایثار و شهادت را در وجود خود داریم، هرگز نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و ملت ایران تا آخرین قطره خون از اهداف انقلاب که شهدا برای آن بهترین هستی خود را هدیه داده‌اند پاسداری می‌کنند.
رستمیان در ادامه بر حضور باشکوه و حداکثری امت شهیدپرور در مراسم‌های ایام‌الله دهه‌ی فجر تأکید کرد و افزود: آنچه تمام افراد جامعه ما به‌ ویژه جوانان باید بدانند این است که هم‌اکنون پرچم انقلاب اسلامی بر دوش آنان قرار دارد و آنان پیش رو انقلاب اسلامی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که امروز بر دوش نسل حاضر قرار دارد این است که این امانت و میراث گران‌بها که با خون‌بهای هزاران شهید به‌دست‌آمده را به بهترین شکل حفظ و در باروری آن تلاش کرده، آن را به آیندگان بسپارند.

انتهای پیام
captcha