دارالفتوای عراق: معامله قرن خیانت به اسلام و ملت‌های آزاده است
کد خبر: 3876801
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

دارالفتوای عراق: معامله قرن خیانت به اسلام و ملت‌های آزاده است

دیگر رسانه‌ها ــ سخنگوی دارالفتوای عراق گفت: طرح موسوم به معامله قرن که از سوی پلیدترین شخص جهان مطرح شده، خیانت بزرگ به اسلام و ملت‌های آزاده بوده و هر شخصی آن را قبول کند خائن به همه مسلمانان جهان است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه خبری «العالم»،‌ شیخ عامر البیاتی، سخنگوی دارالفتوای عراق طی امروز، 16 بهمن گفت: امت اسلامی اکنون در سختی و فتنه بزرگی از فتنه‌های آخرالزمان به سر می‌برد که معامله قرن یکی از پیامدهای آن است.

وی ادامه داد: به صهیونیست‌های جنایتکار و خبیث به همراه کشورهای حامی آنها آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای کفر می‌گوییم که معامله قرن لکه ننگی بر پیشانی شما و هر کسی است که آن را قبول کند.

سخنگوی دارالفتوای عراق ابراز امیدواری کرد که با حمایت مادی و معنوی جهان اسلام به ویژه کشورهای منطقه، ملت فلسطین به حقوق مشروع خود دست یابد و قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شود.

البیاتی تأکید کرد: دارالفتوای عراق در برابر این توطئه محکم می‌ایستد و قاطعانه با آن مخالف است و آن را حرام می داند.

وی گفت: دارالفتوا همچنین ارتباط و همکاری با صهیونیست‌ها را چه در معامله قرن و چه در امور دیگر حرام می‌داند و همکاری با آنها خیانت به دین اسلام و تمام بشریت است.

شیخ علامه مهدی بن احمد الصمیدعی از علمای معروف عراق نیز گفت که معامله قرن طرحی یک‌جانبه و صهیونیستی است.

وی تأکید کرد که فلسطین قلب جهان اسلام است و ملت‌ها مسلمان و کشورهای اسلامی باید از آن حمایت کنند و نگذارند صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به اهداف پلیدشان در بلعیدن سرزمین‌های اسلامی نائل شوند.

الصمیدعی افزود: ذی‌نفعان این طرح شوم جنایتکاران صهیونیسم هستند که فلسطین عزیز را که قدس شریف قبله نخست مسلمان در آن است را اشغال کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha