تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی
کد خبر: 3877048
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸

تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی

گروه بین‌الملل ـ جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین با تمجید از عملیات ضد صهیونیستی امروز در قدس اشغالی، اعلام کردند که این عملیات مقاومت فرزندان ملت ما در قدس و کرانه باختری اشغالی، پاسخ عملی ملت فلسطین به اعلام معامله قرن آمریکاست.

تمجید گروه‌های مقاومت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی

به گزارش ایکنا به نقل از تارنمای شبکه المنار لبنان، گروه‌های مقاومت فلسطین، تشدید اقدامات ضد صهیونیستی را بیانگر مخالفت مردم فلسطین با طرح معامله قرن ترامپ و حمایت آن‌ها از مقدسات اعلام کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز، 17 بهمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات صورت گرفته در قدس که منجر به زخمی شدن 16 نظامی اسرائیلی شده، آغاز رویارویی جدید با عنوان مقابله با طرح معامله قرن ترامپ و حمایت از مقدسات است.

این جنبش با تمجید از این عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی بیان کرد: کسی که این عملیات را انجام داد به خوبی آنچه را می‌خواهد، می‌داند؛ چرا که او ستونی از نظامیان تا دندان مسلح دشمن را هدف قرار داد.

جهاد اسلامی در بیانیه خود افزود این عملیات پیام به چالش کشیدن سلاح سرکوبی است که نظامیان رژیم اشغالگر علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی و علیه مردم قدس و به طور کلی علیه مردم فلسطین به کار می‌گیرند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات در سایه تشدید توحش و تجاوزگری اشغالگران و ارتش تروریست آنها و یورش به شهرها و روستاها و اردوگاه‌های کرانه باختری انجام شده و نشان می‌دهد که فلسطینیان هرگز تسلیم نخواهند شد و در برابر دشمن زانو نخواهند زد بلکه با تمام قدرت و اراده از خود دفاع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

زیرگیری نظاميان صهیونیست با خودرو در قدس

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هم با تمجید از عملیات ضد صهیونیستی امروز در قدس اشغالی تصریح کرد: این عملیات مقاومت فرزندان ملت ما در قدس و کرانه باختری اشغالی، پاسخ عملی ملت ما به اعلام معامله قرن آمریکاست.

این جنبش از زبان حازم قاسم، سخنگوی خود در بیانیه‌ای اعلام کرد: در برابر توهم «الحاق» که سران رژیم اشغالگر و دولت آمریکا از آن سخن می‌گویند، تصمیمی از سوی تمام ملت فلسطین برای اخراج اشغالگران از کرانه باختری و ریشه‌کنی شهرک‌هایش وجود دارد.

قاسم تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم ما، نبرد را به نفع خود یکسره خواهند کرد و آزادی خود را بازپس خواهند گرفت و معامله حذفی ترامپ را زیر پای خود لگدمال خواهند کرد.

سخنگوی حماس در این بیانیه از قشرهای مختلف امت اسلام خواست در کنار مقامت مشروع ملت فلسطین در مقابله با طرح معامله قرن قرار گیرند، وی همچنین از برخی طرف‌های عربی که در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند، خواست عادی سازی روابط با اشغالگران را متوقف کنند.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: اسرائیل رو به زوال و نابودی است.

گردان‌های الناصر صلاح‌الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین هم با تمجید از عملیات ضد صهیونیستی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی تصریح کرد: عملیات قهرمانانه قدس، سستی و متزلزل بودن سامانه امنیتی دشمن صهیونیستی در برابر مقاومت ملت فلسطین را نشان داد.

این گروه مقاوم فلسطینی خواستار افزایش ضربات به نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در تمام محورهای درگیری شد.

انتهای پیام
captcha