گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در هند
کد خبر: 3877238
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در هند

گروه بین‌الملل _ مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی از امروز، 19 بهمن در نقاط مختلف شهرهای شیعه‌نشین هند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از هند؛ این مراسم در شهرها و ایالت‌های مختلف هند از جمله دهلی، بمبئی، مهاراشترا، اوتارپرادش، کارناتاکا، گجراتو و کشمیر از سوی حوزه‌های علمیه و مؤسسات مذهبی هندوستان برگزار خواهد شد.

حسینیه‌ها،‌ مساجد، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی میزبان برگزاری این مراسم هستند. همچنین نشست‌های مختلف، محافل انس با قرآن، شب شعر و سمینارهای متفاوت نیز برگزار می‌شود.

در همین راستا مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهلم شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی از طرف نماینده ولی فقیه در هند همزمان با امشب، 19 بهمن با حضور آیت‌الله اعرافی، رئیس حوزه‌های علمیه در محل سالن اجتماعات خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و مسئولان نهادهای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

همچنین در شهر جامو نیز به همین مناسبت کنفرانسی فردا، 20 بهمن به همت حوزه علمیه امام خمینی(ره) کارگیل و با مشارکت مؤسسات مذهبی این شهر با حضور آیت‌الله رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha