ارادت دانش‌آموز بوسنیایی به سردار سلیمانی + عکس
کد خبر: 3877630
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
در مراسم دهه فجر سارایوو انجام شد؛

ارادت دانش‌آموز بوسنیایی به سردار سلیمانی + عکس

مراسم بزرگداشت دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با ابراز ارادت به این شهید مقاومت در کالج فارسی بوسنیایی سارایوو، پایتخت بوسنی و‌ هرزگوین برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سارایوو، این مراسم جمعه، 18 بهمن‌ماه با حضور محمود حیدری، سفیر ایران در بوسنی و‌ هرزگوین، اساتید، مربیان، دانش‌آموزان، رؤسای هیئت امنا و رؤسای شورای اولیاء و مربیان مجموعه‌های آموزشی ـ تربیتی کالج فارسی بوسنیایی و مسئولان مقطع متوسطه گلستان و پیش دبستانی بهار وابسته به این کالج برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محمود حیدری، سفیر کشورمان در سارایوو تبریک گفتند و با اهدای دسته گل و قرائت فاتحه در محل یادبود شهدای ایرانی جنگ بوسنی به این شهدا ادای احترام کردند.


  • بیشتر بخوانید:

جوابیه سفارت ایران به اتهام‌زنی به سردار سلیمانی


یکی از دبیران کالج فارسی بوسنیایی سارایوو در این مراسم درباره شخصیت، عملکرد و نحوه شهادت شهدای ایرانی جنگ بوسنی، توضیحاتی را برای حاضران ارائه داد و «مِدینا بِچیچ»، دانش‌آموز دختر کلاس دوم کالج به نمایندگی از دانش‌آموزان متنی را به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد انقلاب در حضور سفیر کشورمان در سارایوو قرائت کرد که بدین شرح بود:

جناب آقای محمود حیدری

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و ادای احترام چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به شما و به دولت و ملت جمهوری اسلامی تبریک می‌گوییم.

انقلاب اسلامی،  ایران اسلامی را از بردگی آمریکای جنایتکار آزاد و پس از گذشت چند دهه ایران را به کشوری سرافراز، مستقل و در حال پیشرفت سریع تبدیل کرد.

ما می‌دانیم که دشمن اسلام و ایران که خواب امپراتوری جهان را می‌دید از آشفته شدن خوابش پس از انقلاب اسلامی به شدت ناراحت است.  دشمنتان بزرگان زیادی را برای شکست‌دادن ایران ترور کرد؛ اما ایران مقاوم با توکل بر خدا راهش را ادامه می‌دهد.

اجازه دهید از فرصت استفاده کنم و در چهلمین روز شهادت سپهبد سردار سلیمانی، شهادت این شهید بزرگ و سرباز پرافتخار اسلام و ایران به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت بگویم.

عظمت شهید سلیمانی موجب شد تا مردم ایران و جهان گرامیداشت بی‌نظیری در تاریخ دنیا را برای او خلق کنند.

با ترور بزدلانه او دشمن شما به آخر خط رسیده و انشاالله به زودی جهان، نابودی زورگویان و پیروزی نهایی اسلام را جشن خواهد گرفت.

یادش جاوید و راه مقاومتش پر رهرو باد.

سپاسگزارم

انتهای پیام
captcha