مکان‌های برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن زیر 10 سال در فارس اعلام شد/ اجرا در 24 نقطه
کد خبر: 3877340
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

مکان‌های برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن زیر 10 سال در فارس اعلام شد/ اجرا در 24 نقطه

گروه فعالیت‌های ـ آزمون سراسری حفظ قرآن ویژه رده سنی زیر 10 سال به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در 24 نقطه استان برگزار خواهد شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه امسال آزمون حفظ قرآن ویژه رده سنی زیر 10 سال به‌همت سازمان اوقاف برگزار می‌شود، گفت: این آزمون ادامه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است و کسانی که در سایت https://www.quranedu.ir/ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی با بیان اینکه این آزمون به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود، افزود: ۱۵۹ شرکت‌کننده پسر و ۲۴۴ شرکت کننده دختر در استان فارس که جمعا ۴۰۳ نفر در این آزمون شركت می‌كنند.
جلالی، زمان برگزاری این آزمون را به‌صورت همزمان و کشوری در روز 9 اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این آزمون در استان فارس در 24 نقطه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: آزمون مذکور در شهرهای شیراز در بقعه شاه داعی الی‌الله، در ارسنجان در مؤسسه قرآنی کوثر هدایت و فرقان واقع در خیابان امام خمینی(ره)، در استهبان در امامزاده پیرمراد(ع)، در اقلید در اداره اوقاف واقع در خیابان معلم، در آباده در مجتمع دارالقرآن نور واقع در خیابان طالقانی جنوبی، در بوانات در مؤسسه جامعه‌القرآن سوریان ضلع شمالی، در پاسارگاد در مؤسسه الرحمن بلوار علی‌آباد، در جهرم در دارالتحفیظ الهادی واقع در مصلی کلینک قدیم، در خرامه در بقعه شاه داعی الی‌الله شیراز، در خرم‌بید در جامعه‌القرآن واقع در بلوار وحدت، در داراب در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واقع در خیابان پیروزی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین این آزمون در رستم در مؤسسه بیت‌الاحزان شهر نصیری واقع در خیابان شهید نبی‌الله باقری، در زرین‌دشت در مؤسسه بیت‌الاحزان روستای دبیران، در سروستان در دفتر نمایندگی اوقاف واقع در خیابان امام خمینی(ره)، در فسا در حرم شاهزاده قاسم(ع)، در فیروزآباد در مؤسسه بیت‌الاحزان واقع در سه راه جهاد، در قیر و کارزین در اداره اوقاف، در کازرون در اداره اوقاف واقع در خیابان ناصر دیوان، در کوار در جامعه‌القرآن واقع در بلوار امام خمینی(ره)، در گراش در مجمع القرآن فاطمیون واقع در بلوار خلیج فارس، در لارستان در اداره اوقاف واقع در بلوار امام رضا(ع)، در لامرد در اداره اوقاف کوچه جنب فرمانداری، در مرودشت در دارالقرآن امام خمینی(ره) و در نی‌ریز در اداره اوقاف واقع در میدان فضل برگزار خواهد شد.
جلالی با بیان اینکه داوری آزمون شفاهی صرفاً در بخش صحت حفظ است، گفت:‌ آزمون شفاهی شامل سئوال ممتحن و پاسخ حافظ است که با کیفیت مناسب ضبط می‌شود و پس از اتمام آزمون به ستاد اجرایی در تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha