شرح رادیویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در اوگاندا
کد خبر: 3877502
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

شرح رادیویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در اوگاندا

به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای این انقلاب بزرگ از سوی رایزن فرهنگی کشورمان در رادیو «بلال» اوگاندا تبیین شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی كشورمان در اوگاندا به همراه عیسی چیگونگو، شخصیت فعال و تحلیلگر اسلامی اوگاندا در یک برنامه زنده رادیویی شرکت و به تبیین و تشریح ماهیت، طبیعت و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

عیسی چیگونگو با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: وجود رهبری منحصر به فرد، عالمانه، خالصانه، هوشمندانه، قاطعانه، شجاعانه، حکیمانه و مقتدرانه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌‎العالی) از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار موفقیت‌آمیز آن در طول 41 سال گذشته است.

این تحلیلگر اسلامی اتخاذ موضع مثبت در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و دفاع از اصل انقلاب اسلامی ایران را همانند دفاع از اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) توصیف کرد.

قزلسفلی، رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف مبعث پیامبر اکرم(ص)، قرآن مجید، اسلام ناب و ادیان الهی گام برداشته است، به تشریح تحولات بنیادینی در جهان‌بینی مسلمانان و ملت‌ها در حوزه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداخت.

وی در ادامه‌ افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز انقلاب بزرگی است که خداوند متعال وعده پیروزی آن را به جهانیان داده است.

رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا در پایان تأکید کرد: گسترش روابط همه ‌جانبه با کشورهای آفریقایی، تعمیق روحیه خودکفایی و خودباوری در میان جوانان، تقویت ایمان و اراده، وطن‌دوستی، شجاعت، اتکا به منابع داخلی و ملی، تعهد کار، تلاش و کوشش، تعبد و تعقل، قیام و عمل، دیانت و سیاست و ... از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha