کاندیداهای مجلس واقعیت توانایی‌های خود را بیان کنند
کد خبر: 3878845
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
امام جمعه کوهبنان:

کاندیداهای مجلس واقعیت توانایی‌های خود را بیان کنند

حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: با توجه به کلام پیامبر اکرم(ص)، انسان باید با صداقت و راست‌گویی عمل کند تا بهشت جایگاه او قرار گیرد. لذا، کاندیداها و طرفداران آنان باید واقعیت‌ها و توانایی‌های خود را بیان کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 25 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: وظیفه مردم است که امانت را به اهل آن واگذار کنند چون نیاز است که انسان از عدالت بهره‌مند شود.
وی بیان کرد: با توجه به کلام پیامبر اکرم(ص)، انسان باید با صداقت و راست‌گویی عمل کند تا بهشت جایگاه او قرار گیرد. لذا، کاندیداها و طرفداران آنان باید واقعیت‌ها و توانایی‌های خود را بیان کنند.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: کلام، بیان وعمل انسان باید با صداقت همراه باشد، کاندیداها باید به وعده خودشان عمل کنند و خلاف  قول و وعده خود رفتار نکنند، و منافع شخصی و گروهی را بر مصلحت جامعه ترجیح ندهند.
وی با تأکید بر اینکه کاندیداها نباید با خیانت در وعده‌ها، مردم را به اساس بدبین کنند، اظهار کرد: انسان مؤمن نباید طماع و حریص باشد و همواره باید شیوه پاکی را در پیش بگیرد و پاکیزه زندگی کند و تلاش کند دست دیگران را بگیرد و خودش دست‌درازی به اموال بیت‌المال نداشته باشد.
حجت‌الاسلام جعفری ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره)، افزود: با آمدن حضرت زهرا(س) چشمان پیامبر شاد شد و این تولد با خیر و برکت فراوان همراه بود، تا جایی که خداوند سوره کوثر را در شأن ایشان نازل کرد.
خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: کاندیدای اصلح باید مؤمن، انقلابی، دشمن‌ستیز، کارآمد، شجاع، دارای روحیه و مدیریت جهادی و طرفدار مردم باشد. همچنین نماینده مردم باید حامی و خدمتگزار باشد. ان‌شاءلله فعالیت کاندیداها صادقانه باشد و خود را خوب معرفی کنند و مردم نیز فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی با اشاره به ایام اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد: باید مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب ایثارگری، مردم‌داری، خدمت‌رسانی به مردم در جبهه‌های مختلف، ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است را بشناسیم و در این مسیر حرکت کنیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha