کمک ۱۰ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به ایتام و کودکان نیازمند
کد خبر: 3879755
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

کمک ۱۰ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به ایتام و کودکان نیازمند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

کمک ۱۰ میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به ایتام و کودکان نیازمندبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال جاری اظهار کرد: نیکوکاران یزدی طی ده ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، افزود: هم‌اکنون ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت ۳۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.

وی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مشعل چی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، ارسال پیامک بدون متن به ۸۸۷۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وekram.emdad.irو mohsenin.ir و hamsofreh.ir و همچنین شماره‌حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه یزد و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha