آخرین فرصت ارائه طرح‌های نوآورانه به کمیته مؤسسات نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3879822
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
‌شیخ‌ویسی خبر داد:

آخرین فرصت ارائه طرح‌های نوآورانه به کمیته مؤسسات نمایشگاه قرآن

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه آخرین فرصت ارائه طر‌ح‏‌ها و ایده‏‌های نوآورانه و خلاقانه چهارم اسفندماه است، گفت: تا این لحظه 12 دستگاه و 19 مؤسسه حضور قطعی خواهند داشت.

نمایشگاه قرآن

حمیدرضا شیخ‌‌ویسی، مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: آخرین فرصت ارائه طرح‌های نوآورانه برای علاقه‌مندان حقیقی و حقوقی پنجم اسفند است.

وی با اشاره به اینکه فرصت ارسال طرح و ایده پیش از این آخر بهمن‌ماه اعلام شده بود، اظهار کرد: این زمان تا پنجم اسفند ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iqfa.ir طرح‌های خود را ارائه دهند.

شیخ‌ویسی بیان کرد: کمیته نهادها و مؤسسات بیست‌وهشتمین نمایشگاه قرآن کریم به منظور بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای مردمی و اشخاص حقوقی دولتی و عمومی، تا پنجم اسفند پذیرای طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه از طریق بارگذاری در این پایگاه اینترنتی است.


بیشتر بخوانید؛


مدیر کمیته نهادها و مؤسسات نمایشگاه بین‌المللی قرآن اضافه کرد: بدیهی است طرح‌ها و برنامه‌هایی که در شورای برنامه نمایشگاه تصویب شود، حمایت مالی می‌شود و این برنامه‌ها با اولویت پرداختن به شعار امسال نمایشگاه «قرآن؛ کتاب رشد و رویش» از امتیازات و حمایت‌های ویژه برخوردار خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چند دستگاه و مؤسسه طرح‌های خود را ارائه کرده و حضورشان قطعی است، بیان کرد: تا این لحظه 12 دستگاه و 19 مؤسسه حضور قطعی خواهند داشت که تا پایان زمان ارائه طرح‌ها و ایده‌ها این تعداد قطعاً افزایش می‌یابد.

انتهای پیام
captcha