900 هزار تعرفه در شعب استان یزد توزیع شده است
کد خبر: 3880426
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

900 هزار تعرفه در شعب استان یزد توزیع شده است

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه روند انتخابات را با مشکل مواجه کرده است، نداشته‌ایم گفت: 900 هزار تعرفه در شعب استان یزد توزیع شده است.

900 هزار تعرفه در شعب استان یزد توزیع شده استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد در جمع خبرنگاران مستقر در اتاق خبر استانداری یزد اظهار کرد: از ساعات اولیه انتخابات در استان تاکنون هیچ گزارشی که روند انتخابات را با مشکل مواجه کرده باشد، نداشته‌ایم و نهایت تعامل و همکاری بین عوامل اجرایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کار اخذ رای در 772 شعبه استان در حال انجام است افزود: 7 شعبه در استان ویژه اقلیت‌های زرتشتی در نظر گرفته شده که چهار شعبه در یزد، سه شعبه هم در شهرستان‌های اردکان، میبد و تفت در حال فعالیت هستند.

شاه حسینی ادامه داد: شعب سیار نیز در کارخانجات، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و... در صورت تماس اعزام خواهند شد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تمدید دو ساعته انتخابات بیان کرد: هیچ یک از مسئولان شعب حق بازگشایی صندوق را ندارند و تمدید و پایان زمان انتخابات توسط وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: به شرط تمدید انتخابات پس از ساعت 24 هیچ رایی ثبت نخواهد شد و سامانه قفل می‌شود.

شاه حسینی گفت: مردم به شایعات در خصوص انصراف نامزدها توجه نکنند و از طریق ستاد انتخابات اعلام خواهد شد و افرادی که در فضای مجازی به این شایعات دامن می‌زنند، پیگرد قانونی و با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار این است بعد از پایان رای گیری،  نتیجه رسمی از سوی فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه مهریز، تفت، یزد، اردکان اعلام و در نهایت جمع بندی ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: پس از اعلام نتایج نیز انتظار می‌رود منتخبان با سعه صدر و طرفداران آنها رعایت نظم و قوانین و مقرارت را رعایت و رقابت دوستانه به همدلی و اتحاد و هم بستگی منجر شود.

شاه حسینی یادآور شد: 900 هزار تعرفه رای در استان توزیع و مشکلی در خصوص کمبود تعرفه داریم و مصرف تعرفه ها از طریق سامانه در جریان است.

انتهای پیام
captcha