«بیگانه‌ای با من است» به زودی روی آنتن تلویزیون
کد خبر: 3880643
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

«بیگانه‌ای با من است» به زودی روی آنتن تلویزیون

سریال بیگانه‌ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید به زودی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بهروز مفید، تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» در گفت‌وگو با ایکنا درباره این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: بیگانه‌ای با من است یک ملودرام اجتماعی است که به نویسندگی فروغ فروهیده در دو فصل 30 قسمتی ساخته می‌شود و احمد امینی این مجموعه را کارگردانی کرده است و او پس از سال‌ها دوری از تلویزیون با این مجموعه دوباره به تلویزیون باز می‌گردد. 
سریال بیگانه ای با من است

وی افزود: احسان جعفری، تدوین این سریال را به صورت همزمان انجام می‌دهد و هم اکنون ۸۰ درصد فیلمبرداری آن انجام شده است. این سریال در شبکه دو سیما تهیه و تولید شده و در تهران مقابل دوربین رفته است. 

مفید افزود: این قصه یک ملودرام اجتماعی است که به تأثیر دروغ بر زندگی افراد می‌پردازد. زندگی قهرمان این داستان بر مبنای دروغ شکل گرفته است و روند داستان بر همین مبنا پیش می‌رود.

وی افزود: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی و ... بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود. در واقع می توان گفت داستان این سریال جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام
captcha