توقفی در فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات ایجاد نشده است / احداث صحن امام باقر(ع) در كاظمین
کد خبر: 3881346
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
در عراق؛

توقفی در فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات ایجاد نشده است / احداث صحن امام باقر(ع) در كاظمین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به شیوع ویروس كرونا در كشورمان و بسته شدن مرز برخی از كشورها بر روی ایران، تأكید كرد: هیچ توقفی در فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات در عراق ایجاد نشده است و همچنان مشغول به توسعه حرم‌های اهل بیت(ع) هستیم.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به شیوع ویروس كرونا در كشورمان و بسته شدن مرز برخی از كشورها بر روی ایران گفت: هیچ توقفی در فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات در عراق ایجاد نشده است.

وی افزود: چه آن زمان كه در عراق اغتشاشات وجود داشت و چه اكنون كه مرزها به دلیل شیوع كرونا بسته شده است، كوچكترین توقفی در فعالیت‌های ما در عراق ایجاد نشده است و همچنان در آنجا مشغول به توسعه حرم‌های اهل بیت(ع) هستیم.

قاسمی در ادامه از احداث یك صحن جدید در حرم امامین جوادین(ع) در كاظمین خبر داد و گفت: به یاری خدا از اول سال 99 این صحن را با مشاركت گسترده مردم استان فارس احداث خواهیم كرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: به دلیل وجود حرم‌های بسیاری از فرزندان و نوادگان امام موسی كاظم(ع) در استان فارس نظیر حضرت احمدبن موسی(ع)، سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی‌بن حمزه(ع) و غیره كه باعث شده است این استان منصوب به امام موسی كاظم(ع) شود، لذا كار ساخت این صحن جدید نیز به مردم استان فارس سپرده شده است.

وی بیان كرد: این صحن جدید به نام امام محمد باقر(ع) در مساحت 5 هزار متر مربع و در دو طبقه صحن و شبستان كه جمعاً 10 هزار متر مربع خواهد شد، احداث می‌شود.

قاسمی با بیان اینكه مردم می‌توانند كما فی‌السابق نذورات خود را به این ستاد برای خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اهدا كنند، گفت: البته مكان دفتر مركزی ستاد عتبات عالیات فارس اخیراً تغییر كرده است و به چهار راه شاهزاده قاسم، جنب پمپ بنزین انتقال یافته است.

انتهای پیام
captcha