مقاومت تا اخراج متجاوزان از سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد
کد خبر: 3881385
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در سوریه:

مقاومت تا اخراج متجاوزان از سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در سوریه با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به ریف دمشق اعلام کرد: جهاد اسلامی، جنبش مقاومت در برابر اشغالگری است و از اشغالگران نمی‌هراسد و مقاومت در برابر اشغالگری را تا بیرون‌راندن متجاوزان از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایکنا؛ اسماعیل السنداوی، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در سوریه در گفت‌وگو با روزنامه الوطن این کشور اظهار کرد: حمله رژیم صهیونیستی به ریف دمشق که به شهادت دو تن از اعضای جنبش انجامید، مرکز آموزشی وابسته به این جنبش را هدف قرار داده بود.

وی افزود: این حمله به تخریب مرکز آموزشی ریف دمشق منجر شد و شهادت «سلیم محمد سلیم» و «زیاد احمد منصور» از گردان‌های قدس را در پی داشت.

السنداوی تصریح کرد: این عمليات، دومین حمله رژیم صهیونیستی علیه جهاد اسلامی در دمشق طی چهار ماه گذشته است و با هدف فشار بر سوریه به منظور اخراج جنبش جهاد اسلامی و جنبش‌های مقاومت در این کشور روی داده است.

وی تأکید کرد: جهاد اسلامی، جنبش مقاومت در برابر اشغالگری است و از اشغالگران نمی‌هراسد و مقاومت در برابر اشغالگری را تا بیرون‌راندن متجاوزان از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.

السنداوی همچنین گفت: جهاد اسلامی هرگز تسلیم نخواهد شد و تمامی طرح‌ها به منظور پایان‌دادن به مسئله فلسطین به ویژه معامله قرن را رد می‌کند.

وی ادامه داد: گردان‌های قدس همان‌طور که به ترور «محمد الناعم» پاسخ داد، در برابر هدف‌ قرار گرفتن دمشق و به شهادت‌ رسیدن سلیم و منصور ساکت نخواهد بود و هرگز اجازه نخواهد داد که اشغالگران در غزه و دمشق بدون هیچ واکنشی جولان داده و طرح‌های خود را پیش ببرند.

انتهای پیام
captcha