رهبر انصارالله: عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرام شرعی است
کد خبر: 3881985
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

رهبر انصارالله: عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرام شرعی است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، از رویکرد عربستان، امارات و برخی کشورها در تلاش برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل انتقاد کرد و این اقدام را حرام شرعی دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «المسیره نت»، سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی، شامگاه جمعه، نهم اسفندماه، در سخنانی به مناسبت نخستین جمعه ماه رجب گفت: یمن براساس هویت ایمانی و یمانی خود و با تکیه بر اصول، مواضع و سیاست‌های ثابت خود در موضع دشمنی با اسرائیل باقی خواهد ماند.
 
وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل به دنبال ضعف و تحقیر امت ما هستند و حتی کسانی را که از آن‌ها تبعیت کرده را تحقیر می‌کنند و آن‌ها را بازیچه خود قرار داده‌اند.
 
رهبر انصارالله یمن در ادامه از نظام‌های سعودی و اماراتی خواست که جنگ کینه‌توزانه خود علیه ملت یمن را متوقف کنند و تأکید کرد: منافقان امروز در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و مواضع خصمانه علیه امت اسلامی در یمن و فلسطین و سایر کشورها اتخاذ می‌کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اظهار کرد: مهم‌ترین عنصر قدرتی که ما می‌توانیم در برابر چالش‌ها و دشمنان از آن استفاده کنیم، ایمان است که ما امروزه به آن نیاز مبرمی داریم.

رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار کرد: حملات گسترده فکری و اقتصادی در همه زمینه‌ها بر عناوین مهمی تمرکز دارد و هدف از این حملات تضعیف ما و سیطره بر مال و کشور ماست.

انتهای پیام
captcha