رهبر انصارالله: عربستان و امارات مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند/کرونا حاصل جنگ بیولوژیک آمریکاست
کد خبر: 3886797
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

رهبر انصارالله: عربستان و امارات مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند/کرونا حاصل جنگ بیولوژیک آمریکاست

رهبر جنبش انصارالله یمن دو کشور عربستان و امارات را مزدوران آمریکا و اسرائیل خواند و گفت: هدف از ادامه تجاوزات علیه یمن، زانو زدن ملت این کشور در برابر سیطره سعودی-اماراتی و در نتیجه سیطره آمریکا و اسرائیل است.

رهبر انصارالله: عربستان و امارات مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند/کرونا حاصل جنگ بیولوژیک آمریکاستبه گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز، چهارشنبه به مناسب سالروز شهادت بنیانگذار این جنبش سخنرانی کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: شهید بدرالدین الحوثی، شهید قرآنی بود و مواضع ضد استکباری داشت.
وی افزود: آمریکا از حادثه 11 سپتامبر برای سیطره کامل بر امت ملسلمان سوء استفاده کرد.

الحوثی تصریح کرد: برخی از آحاد امت ما گزینه تسلیم در برابر آمریکا و اطاعت پذیری از این کشور و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آن و همچنین گزینه همدستی و دوستی با اسرائیل را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای اسلامی طرفدار آمریکا ضمن حمایت از سیاست هژمونی آمریکا بر منطقه، در میان امت اسلامی فتنه ایجاد می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن ضمن انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر طرح‌های ضد اسلامی آمریکا و اسرائیل در منطقه، از امت اسلامی خواست تا در مقابل استکبار جهانی و سناریوهای آمریکایی-صهیونیستی بایستند.

وی تأکید کرد که رویدادهای عراق و سوریه در میان کشورهای اسلامی، خصومت شدید با حزب‌الله و توطئه‌چینی علیه ملت فلسطین از جمله نمونه‌های شاخص سناریوهای آمریکایی-صهیونیستی در منطقه است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکا امروز با همه توان خود سیاست ضد قرآنی خود را مدیریت می‎کند و این سیاست به شکلی کاملا واضح در جوامع عربی و اسلامی متجلی است.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به بازداشت برخی از اعضای جنبش حماس در عربستان سعودی گفت: عربستان برخی از اعضای حماس را فقط به دلیل داشتن مواضع ضد اسرائیلی و تلاش بر آزادی مقدسات در فلسطین، محاکمه و زندانی می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان و امارات دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل هستند، تصریح کرد: تلاش برای آزادی فلسطین، دشمنی با اسرائیل و پایبندی به مقدسات فلسطین از نظر رژیم سعودی و دیگر مزدوران، جنایت است.

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هدف از ادامه تجاوزات علیه یمن، تسلیم شدن ملت این کشور در برابر سیطره سعودی-اماراتی و در نتیجه سیطره آمریکا و اسرائیل است.

وی در ادامه سخنرانی خود به ویروس کرونا و همه‌گیری آن اشاره کرد و گفت: کرونا امروز به خطر و تهدیدی جدید در عرصه جهانی تبدیل شده است. بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات ناشی از رفتارهای انسانی است و این چیزی است که قرآن کریم هم به آن اشاره کرده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: دلایل متعددی برای شیوع وبا و بیماری های واگیر در جهان وجود دارد. برخی از این بیماری‌ها به دلیل انتشار ویروس‌هایی است که از آن در جنگ بیولوژیک علیه کشورهای مشخص استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی کشورها با تولید ویروس، آن را علیه دشمنان خود استفاد می‌کنند، افزود: آمریکا و برخی کشورها آزمایشگاه بزرگی دارند که می‌توانند در آنجا ویروس‌های مهلک تولید کنند؛ آمریکا سابقه استفاده از این نوع ویروس را در کارنامه غیرانسانی خود دارد و پیش از این از آن علیه سرخپوست‌ها استفاده کرده است

سید عبدالملک الحوثی افزود: بنابراین در وهله اول، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا مسئول انتشار وبا و ویروس کرونا و فجایع موجود در جهان هستند.

رهبر انصارالله عنوان کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هیچ ابایی از ظلم به بشریت چه از طریق انتشار ویروس و چه از طریق ساخت بمب و سلاح‌های مرگبار ندارند.

وی ادامه داد: اما در یمن ویروس‌های دیگری از جنس ویروس‌های سعودی و اماراتی وجود دارد که آمریکا از آنها در جنگ وحشیانه‌ علیه مردم یمن استفاده می‌کند.

وی در پایان سخنرانی خود اعلام کرد که هر گونه انتقال کروناویروس به یمن تحت نظارت آمریکا و از طریق مزدوران سعودی و اماراتی صورت خواهد گرفت و مردم یمن باید در برابر آن هشیار باشند.

انتهای پیام
captcha