فراخوان رییس سازمان تبلیغات اسلامی برای شرکت در پویش ملی مقابله با کرونا
کد خبر: 3883501
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
با انتشار پیامی اعلام شد؛

فراخوان رییس سازمان تبلیغات اسلامی برای شرکت در پویش ملی مقابله با کرونا

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی تصویری، مردم ایران را پس از لغو برخی از جلسات و هیئت‌های مذهبی به حضور در پویش ملی «به توان ما» برای مقابله با ویروس کرونا فراخواند.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با انتشار پیامی تصویری در حساب اینستاگرامی خود از عموم مردم ایران برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» برای مقابله با ویروس کرونا دعوت کرد.

در این پویش، هزینه‌هایی که قرار بود برای برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نماز‌های جماعت، جشن‌های اهل بیت و… هزینه شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، برای خرید بسته‌های سلامت و پیشگیری از کرونا و ارسال به مناطق محروم استفاده می‌شود.

مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آن‌ها پیامک شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این پیام ویدئویی گفت: «در دورانی که همه متوجه می‌شویم بیشتر باید نگاهمان به آسمان باشد و بابت کوتاهی‌ها و اشتباهاتمان استغفار کنیم و بیشتر مراقب هم باشیم، یکی از عوائد این توجهات معنوی، امید‌های افزون‌تر و طراوت‌های بیشتری است که‌ ای کاش حسرتش را نمی‌خوردیم و امسال هم می‌توانستیم در اجتماعات دینی که هرسال از آن‌ها بهره‌مند بودیم مثل اعتکاف، راهیان نور، نماز‌های جماعت و مجالس اهل بیت شرکت می‌کردیم.

حال برای اینکه این حسرت خیلی به دلمان نماند، به قدر میسور؛ اجتماع اصلی، اجتماع قلوب مسلمین است و با هم در پویشی شرکت می‌کنیم که هم می‌توانیم به دفاتر سازمان تبلیغات در شهرستان‌ها و استان‌ها مراجعه کنیم و هم در سامانه‌ای که دوستان معرفی کرده‌اند، به کمک کسانی که بهره‌مندی‌های اقتصادیشان اندک است و مستضعفان و محرومانی که در مواجهه با این ویروس لعنتی ممکن است به مشکل بخورند، برای پیشگیری، این اجتماع قلوب مؤمنین را به فضل خداوند عالم به نمایش می‌گذاریم.»
انتهای پیام
captcha