سکوهای پرتاب موشک به پایگاه التاجی شناسایی شد
کد خبر: 3885399
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

سکوهای پرتاب موشک به پایگاه التاجی شناسایی شد

نیروهای امنیتی عراق امروز شنبه، ۲۴ اسفند در بیانیه‌ای از شناسایی سکوهای عامل پرتاب موشک به پایگاه التاجی در شمال بغداد خبر دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری الغد برس، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه موشک‌ها از داخل یک گاراژ تعمیر ماشین در بغداد شلیک شده‌اند، گفت: صاحب این گاراژ همراه با کارگران وی دستگیر شده و برای تحقیقات به آژانس‌های امنیتی مربوطه واگذار شدند.

وی افزود: هفت سکوی پرتاب موشک در داخل این گاراژ در روستای «ابوعظم» کشف شد و علاوه بر دستگیری صاحب گاراژ و کارگران وی تمامی اعضای پاسگاه انتظامی روستای مذکور برای تحقیقات به پلیس بغداد ارجاع داده شدند.

یادآور می‌شود، چهارشنبه شب گذشته از جنوب منطقه «الراشدیه» در حومه شهر بغداد چندین راکت به سمت پایگاه نظامی التاجی (محل استقرار نیروهای ائتلاف موسوم به ضد داعش) در حومه شمالی پایتخت شلیک شد.

در جریان این حمله بیش از ۱۰ راکت کاتیوشا به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد اصابت کرد که منجر به هلاکت ۲ تن از نظامیان تروریست آمریکایی و یک نظامی بریتانیایی شد و حداقل ۱۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات مشکوک چهارشنبه شب به پایگاه نظامی التاجی با یک خودروی (کیا مدل بانکو) که سکوی پرتاب راکت ها را حمل میکرده صورت گرفت و برخلاف ادعاهای آمریکایی‌ها، گروه‌های مقاومت مسئولیت حمله به این پایگاه را نپذیرفتند.

سکوهای پرتاب موشک به پایگاه التاجی کشف شدند

سکوهای پرتاب موشک به پایگاه التاجی کشف شدند

سکوهای پرتاب موشک به پایگاه التاجی کشف شدند

انتهای پیام
captcha