پویش قرآنی «بهترین پناه» با بهار در البرز آغاز می‌شود
کد خبر: 3886172
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

پویش قرآنی «بهترین پناه» با بهار در البرز آغاز می‌شود

مسئول دارالقرآن بسیج استان البرز از شروع پویش قرآنی «بهترین پناه» با شعاربا قرآن در خانه می‌مانیم خبرداد و گفت: این پویش در فضای مجازی برگزار می‌شود.

پویش نوین قرآنی با بهار در البرز آغاز می‌شود

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن بسیج استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به آغاز پویش قرآنی «بهترین پناه» با شعار «با قرآن در خانه می‌مانیم» در فضای مجازی، اشاره کرد و گفت: این پویش از سوم فروردین با همکاری مجموعه قرآنی شهرداری استان البرز با هدف توسعه فرهنگ و آرامش قرآنی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این پویش به مدت 21 روز تا نیمه شعبان، ولادت امام عصر(عج) مسابقات نقاشی قرآنی، مفاهیم قرآنی با محوریت سوره فرقان، کتاب صراط ویژه متربیان حلقه صالحین آموزش و تربیت، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و آموزش و حفظ جزء سی قرآن برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در جامعه و شیوع بیماری کرونا این پویش برای کسب آرامش از منبع آرامش بخش قرآن و حمایت از پویش در خانه می‌مانیم برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش معنوی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 09386960467 در ارتباط باشند و در کانال «تشکل بزرگ قرآنی موعود» http://eitaa.com/mouddaroulquran جهت اطلاعات بیشتر و آزمون های مجازی عضو شوند.
وی در پایان به برگزاری اختتامیه این پویش اشاره کرد و گفت: بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا در کشور جشن شکرگزاری قرآنی برگزار خواهد شد و طی این مراسم از نفرات برتر با اهدای جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha