در محضر اساتید و معلمان قرآن با #خانه‌_های_نورانی + تیزر
کد خبر: 3886673
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
با همکاری ایکنا و معاونت قرآن وزارت ارشاد شاهد خواهیم بود؛

در محضر اساتید و معلمان قرآن با #خانه‌_های_نورانی + تیزر

عیدانه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 99 اجرای طرح خانه‌های نورانی با همکاری دیگر نهادهای قرآنی و فرهنگی است که در قالب این طرح با همکاری ایکنا هر روز شاهد انتشار فایل تصویری از یکی از اساتید قرآنی کشورمان خواهیم بود. این طرح از پویش #در_خانه_بمانیم حمایت می‌کند.

در محضر اساتید و معلمان قرآن با #خانه‌_های_نورانیبه گزارش ایکنا؛ آموزش غیر حضوری در این روزهای قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کروناویروس مورد توجه نهادهای دولتی و مردمی قرار گرفته و آموزش‌های قرآن و معارف نیز نباید از این قافله عقب بمانند.

در همین راستا طرح خانه‌های نورانی از سوی ستاد مقابله فرهنگی با کرونا مستقر در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدا تا انتهای فروردین‌ماه 99 اجرا خواهد شد. در این طرح، برخی نهادها و مراکز مختلف قرآنی ازجمله ایکنا، شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و... با معاونت همکاری خواهند داشت.

همچنین در این روزها که تمامی فعالیت‌های فرهنگی از جمله جلسات آموزش قرآن کریم در مساجد و منازل تعطیل شده است. فرصتی است تا اساتید و معلمان قرآن این بار از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به منازل قرآن‌دوستان بیایند. ایکنا برای اجرای این بخش از طرح خانه‌های نورانی با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارد.


بیشتر بخوانید:


به همین منظور هر روز فایل تصویری حدود 5 دقیقه‌ با محوریت بیان نکات اخلاقی از مفاهیم قرآن، ارائه نکاتی درباره هنر تلاوت و پاسخ به سوالات درباره روش‌های حفظ قرآن کریم و ... با #خانه‌_های_نورانی منتشر می‌شود.

فیلم‌های #خانه‌_های_نورانی در شبکه‌های اجتماعی بله، ایتا، تلگرام و اینستاگرام با نشانی khanehaye_norani@ و آپارات منتشر می‌شود. همچنین هر روز در سایت ایکنا و شبکه‌های اجتماعی این خبرگزاری نیز با نشانی iqnanews@ منتشر می‌شود.

اسامی معلمان و اساتید قرآنی به همراه تاریخ انتشار فیلم‌ها اینجا قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha