نگاهی بر عملکرد اتحادیه قرآنی خوزستان در سال 98
کد خبر: 3886937
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

نگاهی بر عملکرد اتحادیه قرآنی خوزستان در سال 98

اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان خوزستان، گزارش عملکرد یک سال گذشته این مرکز را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان خوزستان در قالب گزارشی به تشریح عملکرد فعالیت‌های این اتحادیه پرداخت.
برگزاری جلسات اتحادیه در سال 98 اقدام به برپایی جلسات هیئت مدیره به صورت مداوم و مستمر در هر ماه کرد که دارای مصوبات تعیین شده بود.
از جمله مصوبات این جلسات می‌توان به اعطای وام به مؤسسات، بررسی و موانع مشکلات ادغام دو اتحادیه کشوری و مصوب کردن کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مصوب کردن اعضای کمک هزینه 500 هزار تومانی به مؤسسات، تصویب کمک هزینه برای بیمه مسئولیت و حوادث به مؤسسات از جمله آنان است.
در ماه رمضان به همراه مؤسسات فعال استان در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان اقدام کرد. برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخاب بازرسین، طراز مالی و معرفی فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل برای همکاران و اعضا انجام شد.
در ادامه می‌توان به برگزاری سومین دوره مدیریت فرهنگی با حضور اساتید فرهیخته استان برای بالا بردن، ارتقاء سطح مدیرتی و اطلاعات مدیران اشاره کرد که با استقبال خوبی همراه شد.
در تاریخ 21 دی ماه، طی مراسمی از فعالان قرآنی استان با همکاری سازمان دارالقرآن، سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آمد. در این مراسم از 70 نفر فعالان برتر استان شامل مدیران مؤسسات، حفاظ، مرتلین، قراء و غیره تقدیر شد.
همچنین درماه محرم سال گذشته،40 مدیرفعال قرآنی به عتبات عالیات اعزام و رایزنی هایی با دارالقرآن عتبه علوی برای تبادل تجربیات و اجرای برنامه‌های بین‌المللی صورت گرفت.
در طول سال گدشته، مدیر عامل اتحادیه به همراه یکی از اعضاء هیئت مدیره و کارشناسان و مسئول دارالقرآن استان از مؤسسات استان بازدید کردند. این بازدیدها که از شهرستان‌های خوزستان اعم از اهواز، دزفول، شادگان، شوشتر، ایده و ... صورت گرفت، به بررسی مشکلات، موانع و فعالیت‌های قرآنی پرداخته شد.
اتحادیه در سالی که گذشت، وام 10 میلیون تومانی به مؤسسات فعال با سود 4 درصد اعطا کرد همچنین در ایام اربعین موکب برای زائران برپا و به ارائه خدمات پرداخت. اعطای وام به مؤسسات به سیل زده استان و کمک به سیل زدگان خوزستان از دیگر برنامه‌ها بود که  در کارنامه کاری اتحادیه به ثبت رسید.

انتهای پیام
captcha