مردم برای شکست کرونا در خانه بمانند
کد خبر: 3887640
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

مردم برای شکست کرونا در خانه بمانند

امام جمعه آرادان با اشاره به ضرورت توجه به راهنمایی دست‌اندکاران بهداشت و درمان و رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا، گفت: مردم برای شکست دادن این بیماری در خانه بمانند.

مردم برای شکست کرونا در خانه بمانند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه آرادان،حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا عصر روز گذشته 7 فروردین با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار کرد: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می‌گردد و لذا باید از همین جا از تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه درمان استان سمنان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان تشکر کرد.

وی ایجاد آرامش و اطمینانِ روحی و تأمین سلامت در جامعه را مرهون همت بلند و تلاش صادقانه مردان و زنانی است که با تمام توان، خالصانه و بی‌وقفه به یاری آسیب‌دیدگان در لحظات اضطراب و نگرانی شتافته دانست و گفت: آنان با ارائه خدمات درمانی و پزشکی زمینه‌ی آسایش عمومی را فراهم می‌سازند زیرا رسالت درمانگران امروز رسالتی مقدس است.

امام جمعه آرادان از مردم درخواست کرد تا از پروردگار متعال و اولیا الهی برای رفع این بیماری و ویروس از کشور و ملت ایران اسلامی و همه مسلمانان عالَم و همه بشریت، و آرزوی شفای عاجل و کامل برای همه آسیب‌دیدگان کمک بخواهند.

وی ادامه داد: از زحمات و خدمات ارزشمند تمامی کسانی که در این روزهای سخت و بحرانی برای بهبود شرایط بیماران و تلاش وافر برای پیشگیری از مبتلا شدن دیگران به این ویروس و بیماری، متحمل زحمات طاقت‌فرسا گردیدند سپاسگزاری و قدرشناسی می‌کنیم.

شریفی‌نیا با تاکید بر اینکه مسئولان با تشکیل جلسات در ستاد مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حضور میدانی و کنترل راه‌های متعدد ورودی به شهرستان نقش پررنگی در حفظ سلامت و بهبود وضعیت جاری شهروندان ایفا کرده‌اند افزود: باید از این افراد به خصوص فرمانداری، سپاه، شهرداری، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، هلال احمر، نیروی انتظامی تقدیر ویژه کرد.

امام جمعه آرادان یادآور شد: به دستورات و راهنمایی دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و اصول بهداشتی برای در امان ماندن از این بلیّه و ویروس، ملتزم و پایبند بوده و در خانه بمانند تا انشاالله با استعانت از پروردگار متعال و تضرّع و انابه و توبه به درگاه الهی و توسل به ذیل عنایات حضرات معصومان (ع) و حضرت ولیعصر (عج) هرچه زودتر از شرّ این ویروس خطرناک نجات یابیم.

انتهای پیام
captcha