بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآنی در تولید ماسک و اقلام بهداشتی
کد خبر: 3887935
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
از سوی سازمان‌های امور قرآنی استان‌های کشور انجام شد؛

بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآنی در تولید ماسک و اقلام بهداشتی

سازمان‌های امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های مختلف کشور جهت مبارزه با بیماری کرونا، از ظرفیت مؤسسات قرآنی تحت پوشش خود در راستای تولید ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم بهره می‌گیرند.

به گزارش ایکنا؛ سازمان‌های امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های مختلف کشور جهت مبارزه با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در نقاط محتلف کشور، از ظرفیت مؤسسات قرآنی تحت پوشش خود در راستای تولید ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم بهره می‌گیرند.
در این راستا، با توجه به افزایش نیاز به ماسک در روز‌های شیوع ویروس کرونا و همچنین ضدعفونی کردن معابر و محلات مختلف و برای جلوگیری از شیوع این ویروس و نیز رفع بخشی از نیاز‌های مردم و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مناطق محروم، ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها با استفاده از ظرفیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی نسبت به ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک اقدام کرده‌اند.
این کارگاه‌های مختلف در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و برخی روستاها به عنوان فعالیت شبکه قرآنی وابسته به سازمان دارالقرآن الکریم در کنش اجتماعی به موضوع کرونا و خدمات‌رسانی در استان‌ها آغاز به فعالیت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha