آغاز نام‌نویسی در مسابقه «ترتیل قرآن» در «عدن» یمن
کد خبر: 3888552
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

آغاز نام‌نویسی در مسابقه «ترتیل قرآن» در «عدن» یمن

نام‌نویسی در مسابقه «ترتیل قرآن» که قرار است ماه مبارک رمضان از رادیو «هنا عدن»(اینجا عدن است) پخش شود، از امروز، 13 فروردین‎‌ماه آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی در مسابقه رمضانیه «ترتیل قرآن» در  «عدن» یمن
به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه «عدن تایم»، نام‌نویسی برای این مسابقات که از امروز آغاز شد، تا روز شنبه 16 فروردین‌ماه ادامه دارد.
 
این مسابقات قرار است، در ماه رمضان از رادیو «هنا عدن»(اینجا عدن است) در استان «عدن» واقع در جنوب یمن پخش شود.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام منطقه یا نزدیک‌ترین مسجد و یا نام مدرسه قرآنی را که در آن قرآن را حفظ کردند، به شماره +967701587090 ارسال کنند.
 
این مسابقه در هفت رشته حفظ سوره‌های کوتاه برای نونهالان کمتر از هشت سال، حفظ جزء عم(30) برای شرکت‌کنندگان زیر 10 سال، حفظ سه جزء برای شرکت‌کنندگان کمتر از 12 سال، حفظ پنج جزء برای شرکت‌کنندگان کمتر از 15 سال، حفظ 10 جزء برای شرکت‌کنندگان کمتر از 17 سال، حفظ 20 جزء برای شرکت‌کنندگان کمتر از 20 سال و حفظ کل قرآن برای شرکت‌کنندگان کمتر از 30 سال برگزار خواهد شد.
 
ثبت‌نام در زمان مشخص‌شده، گذراندن آزمون مصاحبه، حضور شرکت‌کننده نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه از شرایط این رقابت‌ها است.
 
فعالیت‌های این مسابقات از روز سه‌شنبه (19 فروردین 1399) آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در روز مسابقه تقسیم‌بندی می‌شوند و به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.
 
این مسابقه در طول روزهای ماه مبارک رمضان از رادیو هنا عدن پخش خواهد شد و به برگزیدگان این مسابقه در یک مراسم باشکوه جوایز نفیسی اعطا می‌شود.
انتهای پیام
captcha