پایان برنامه آموزشی قرآنی دانش‌آموزان ناشنوا در یمن
کد خبر: 3919182
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

پایان برنامه آموزشی قرآنی دانش‌آموزان ناشنوا در یمن

برنامه آموزشی حفظ قرآن ویژه ناشنوایان دیروز، چهارم شهریورماه در شهر «المنصوره» استان «عدن» یمن به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «عدن تایم»، این دوره آموزشی که از 15 آگوست 2020 میلادی آغاز شده بود، صبح دیروز 25 آگوست برابر با چهارم شهریورماه به کار خود پایان داد.

این برنامه به همت مؤسسه توسعه امور ناشنوایان و افراد دارای نیازهای خاص و با حمایت خیرین امارات برگزار شد و در اختتامیه دوره «محمد قاید الشاعری»، مدیر اجرایی صندوق توانبخشی معلولان عدن طی سخنانی به اهتمام ویژه این صندوق به ناشنوایان برای رفع نیازهای آنان و سختی‌های پیش رو سخن گفت.

وی اظهار کرد: این صندوق امکانات لازم در زمینه‌های مختلف را در اختیار ناشنوایان گذاشته و امسال برنامه جدیدی به منظور بهبود اوضاع معلولان و افراد دارای نیازمندی‌های خاص در نظر گرفته شده است.

خانم «ایمان عمر هاشم»، مدیر اجرایی مؤسسه نیز بیان کرد: این برنامه قرآنی شامل آموزش حفظ به 20 دانش‌آموز دختر و پسر ناشنوا به زبان اشاره بود و مدرسان آن، معلمان ناشنوا بودند تا شیوه تعامل با شرکت‌کنندگان تسهیل شود.

وی افزود: مؤسسه توسعه امور ناشنوایان و افراد دارای نیازهای خاص، در فعالیت‌های خود ورود این گروه از افراد به فعالیت‌های اجتماعی را دنبال می‌کند و سعی دارد که نگاه جامعه را نسبت به آنان تغییر داده و این گروه افراد ضعیفی دیده نشوند.

در اختتامیه این برنامه آموزشی قرآنی تقدیرنامه‌هایی به شرکت‌کنندگان اهدا شد و اولیای دانش‌آموزان و فعالان رسانه‌ای در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha