کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد
کد خبر: 3888594
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد

شهردار تبریز، گفت: با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شدایرج شهین باهر، شهردار تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

وی افزود: روز گذشته، 13 فروردین‌ماه بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع شد و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز امروز توزیع می‌شود.

شهین باهر، ادامه داد: در همین راستا، کشتارگاه صنعتی شهرداری آماده است که نذورات مردمی را که از طریق خیران و کمپین رحمت جمع‌آوری شده، ذبح و بسته‌بندی کند.

شهردار تبریز جامعه هدف کمپین رحمت را افراد فاقد درآمد و مستمری ثابت معرفی کرد و گفت: ما نه به عنوان مسئول، بلکه به عنوان یک شهروند تبریزی، نگران وضعیت همشهریان هستیم و در این طرح جامعه هدفی که مد نظر قرار داده‌ایم، افرادی هستند که از بحران کرونا نه به لحاظ درمانی، بلکه از لحاظ معیشت لطمه دیده‌اند.

وی ادامه داد: جامعه هدفی که ما تعیین کردیم، نه مستمری‌بگیر هستند و نه درآمد تعریف شده‌ای از مؤسسات و نهادها دارند؛ این افراد در خلأ هستند و توانایی مالی برای ادامه این وضعیت ندارند و از سویی چون به همه گفته‌ایم که در خانه بمانید، این افراد که درآمد روزانه دارند، در تنگنا هستند و بسیاری از آن‌ها واقعاً با مشکل معیشتی روبرو هستند و در عین آبرومندی و تقید، دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کنند.

شهین باهر، با اشاره به آیین سنتی بزرگان تبریز در گذشته تأکید کرد: فرهنگ تبریز از دیرباز این بوده که قبل از اعلام نیاز توسط افراد، بزرگان شهر، خیران و معتمدان، پیش‌دستی کرده و به افراد نیازمند یاری رسانده‌اند.

انتهای پیام
captcha