راه‌اندازی 100 حلقه الکترونیکی آموزش قرآن در غزه
کد خبر: 3888750
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

راه‌اندازی 100 حلقه الکترونیکی آموزش قرآن در غزه

به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزش حفظ قرآن و مساجد در نوار غزه، 100 حلقه الکترونیکی برای آموزش قرآن راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، محمد شعشاعه، مسئول طرح حفظ قرآن «الشفیع» در دارالقرآن و سنت غزه در این باره گفت: در حال حاضر 100 حلقه الکترونیکی آموزش قرآن در سراسر نوار غزه راه‌اندازی شده است که نزدیک به 100 هزار قرآن‌آموز دختر و پسر را پوشش می‌دهد.

بلال عماد، معاون مدیرکل دارالقرآن و سنت غزه نیز در این باره گفت: دارالقرآن غزه با راه‌اندازی «مرکز الکترونیک آموزش قرآن» در سال 2015 میلادی، تجربه آموزش از راه دور قرآن را داشته و این مرکز الکترونیکی، تریبونی برای آموزش قرآن و علوم آن به مسلمانان سراسر جهان بوده است.

وی افزود: 50 مربی آموزش حفظ قرآن در این مرکز الکترونیک مشغول فعالیت هستند و قرآن‌آموزان 75 کشور جهان از آن استفاده می‌کنند، اما اکنون به دلیل بسته‌شدن مساجد نوار غزه و تعطیلی حلقه‌های حضوری آموزش قرآن، از ظرفیت این مرکز برای آموزش قرآن به قرآن‌آموزان داخل استفاده می‌کنیم.

بلال عماد گفت: دروس حفظ در مراکز آموزش قرآن و مساجد را به حلقه‌های الکترونیکی آموزش تلاوت، تجوید، سنت و دیگر علوم قرآن تبدیل کرده‎ایم.

انتهای پیام
captcha