اجرای طرح قرآنی «بهترین پناه» به همت مؤسسه المهدی(عج)
کد خبر: 3888998
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

اجرای طرح قرآنی «بهترین پناه» به همت مؤسسه المهدی(عج)

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت المهدی(عج) در ایام نوروز و قرنطینه خانگی اقدام به اجرای طرح پویش قرآنی «بهترین پناه» در قالب مسابقه با موضوعات متنوع کرده است.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به تعطیلی مدارس و کلاس‌های آموزش قرآن و قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کروناویروس، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت المهدی(عج) نظرآباد، مجری برپایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی شده است.

این مرکز قرآنی در کنار آموزش‌های قرآن به صورت مجازی در کانال، https://t.me/Almahdi_Institute اقدام به برپایی مسابقات قرآن کریم ویژه تمامی افراد در ایام نوروز به صورت مجازی کرده است.

در این راستا، پویش قرآنی «بهترین پناه» در قالب مسابقه کتاب‌خوانی «صراط» از سوی دارالقرآن بسیج استان البرز به همراه مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن، مسابقه «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

مسابقه نقاشی برای دختران و پسران در مقاطع سنی 7 تا 12 سال در شهرستان نظرآباد با دو موضوع، شامل روش‌های مقابله با ویروس کرونا و عید نوروز و حوادث آخرالزمان برنامه‌ریزی شده است.

یکی دیگر از برنامه‌های مشارکتی این مرکز، برپایی مسابقه مفاهیم صحیفه سجادیه است که در قالب چهار سوال برای علاقه‌مندان ارائه شده است. قرآن‌آموزان می‌توانند پاسخ سوالات را به صورت یک عدد چهار رقمی تا شانزدهم فروردین ساعت 22:30 به سامانه 10000114261 ارسال کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۰۰۳۸۷۱۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha